Ga naar inhoud

Branden DVD-R lukt niet, DVD-RW en CD's wel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[B][FONT=\"Arial\"][B]Hallo,\r\n\r\nDVD-R\'s en DVD-RW\'s brand ik met het programma CloneDVD2.\r\nCD\'s brand ik met Nero 6.6.0.13\r\nHet branden van DVD-RW\'s en CD\'s gaat zonder moeite.\r\nMaar DVD-R\'s kan ik opeens niet meer branden.\r\nIk dacht eerst dat het misschien aan de nieuwe DVD-R\'s lag die ik gebruikte, nl. Imation. Maar dit is niet de oorzaak, want een collega kan ze wel branden.\r\nDe oorzaak ligt dus volgens mij niet aan de DVD-R\'s en de brander (=NEC NA-1300A), maar aan de software.\r\nAls ik DVD\'s wil branden krijg ik de melding \"afbreken\" en krijg ik de foutmelding \"Write DVD 11 5\". Wie heeft er voor mij een goeie oplossing. Want ik wil toch wel weer heel graag DVD-R\'s kunnen branden.\r\n\r\nAlvast hartelijk dank voor de oplossing.\r\n\r\ngroeten,\r\n\r\nRené[/B][/FONT][/B]
Link naar reactie
[QUOTE=phvvdb;362440]Met de oude had je geen problemen!! Heeft die collega precies dezelfde brander als jij?!\r\nAnders eens kijken of er een firmware update is.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo,\r\n\r\nBedankt voor de reactie.\r\nHet heeft inderdaad iets met de firmware te maken heb ik gehoord.\r\nMaar het probleem is waarschijnlijk wel opgelost. Ik gebruikte altijd DVD+R, en heb nu per abuis DVD-R gekocht. En daar zit waarschijnlijk het probleem in.\r\nToch bedankt voor het meedenken.\r\n\r\ngroeten :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...