Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2008 Delen Geplaatst: 7 januari 2008 Hallo,\r\n\r\nIk ben Cyber2001 maar moet noodgedwongen inloggen met een nieuw account.\r\nWat is er gebeurd, ik heb getracht mij account te wijzigen en zou een activatie mail krijgen. Dit is niet gebeurd waardoor ik nu geen rechten meer heb om reacties / nieuwe topics te maken.\r\n\r\nOok een mail via de site komt in mijn email een delivery error terug, dus dit werkt niet.\r\n\r\nDe laatste tijd ontving ik al geen mail meer op abonnementen van topics.\r\n\r\nGeen idee wat er aan de hand is, maar kan iemand mijn account weer her activeren, dus het account van Cyber2001 ???\r\n\r\nIk hoop via deze weg weer normaal deel te kunnen nemen aan dit forum.\r\n\r\nGr. Cyber2001. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2008 Cyber, heb je je spammappen nagekeken, ook die van de webmail van je provider? Juist daar vond ik laatst een paar berichten terug. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2008 Wat betreft de username Cyber2001;\nIn de administratie stond je anders ingesteld..... heel raar, gebeurt enkel wel eens vaker, ik weet ook niet waarom :confused:\nIk heb nu handmatig even goed gezet. Hopelijk lukt het nu weer, anders moet je het hier nog maar even melden ;)\n \nVoor alles over die notificatiemails kun je even op onderstaande link kijken;\n[URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=44647\"]Hier staat een thread over mailing en CID[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2008 Mijn dank is enorm groot !\r\n\r\nAlles werkt weer. De webmail van de provider zal ik even uitzoeken. Anders zet ik het spamfilter gewoon uit. Zoveel krijg ik nu ook weer niet.\r\n\r\nIk laat nog weten of het daar aan lag. Bedankt nogmaals ! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2008 Via het nu ingestelde email adres werkt het weer goed.\r\n\r\nHet ligt idd bij mijn provider, alleen kan ik daar niets instellen momenteel omdat er geen mail binnen gekomen is.\r\n\r\nIk laat het zo, dit werkt zo, dus dat is goed zo.\r\n\r\nBedankt ! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen