Ga naar inhoud

Contact gezocht met webmaster CID


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben Cyber2001 maar moet noodgedwongen inloggen met een nieuw account.\r\nWat is er gebeurd, ik heb getracht mij account te wijzigen en zou een activatie mail krijgen. Dit is niet gebeurd waardoor ik nu geen rechten meer heb om reacties / nieuwe topics te maken.\r\n\r\nOok een mail via de site komt in mijn email een delivery error terug, dus dit werkt niet.\r\n\r\nDe laatste tijd ontving ik al geen mail meer op abonnementen van topics.\r\n\r\nGeen idee wat er aan de hand is, maar kan iemand mijn account weer her activeren, dus het account van Cyber2001 ???\r\n\r\nIk hoop via deze weg weer normaal deel te kunnen nemen aan dit forum.\r\n\r\nGr. Cyber2001.
Link naar reactie
Wat betreft de username Cyber2001;\nIn de administratie stond je anders ingesteld..... heel raar, gebeurt enkel wel eens vaker, ik weet ook niet waarom :confused:\nIk heb nu handmatig even goed gezet. Hopelijk lukt het nu weer, anders moet je het hier nog maar even melden ;)\n \nVoor alles over die notificatiemails kun je even op onderstaande link kijken;\n[URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=44647\"]Hier staat een thread over mailing en CID[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...