Ga naar inhoud

recovery dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik was bezig een nieuwe laptop met vista in te stellen. (lees niet voor mijzelf)\r\nBij het aanmaken van de recovery dvd, heb ik per ongeluk eerst aangegegen dat de data naar een partitie moest worden geschreven. Niets vreselijke aan de hand (zei het wel dat het ongeveer 1.30 uur duurde.) Maar goed.\r\n\r\nToen ik de dvd wilde aanmaken, werd tijdens het branden het scherm zover gesloten dat de laptop in slaapstand ging. Met als gevolg, de melding dat het branden mislukt is. Aangezien het al laat was, heb ik afgesproken komende week wel verder te gaan. De laptop zal toch nog niet worden gebruikt.\r\n\r\nNu las ik net in het topic Vista, dat dit proces van dvd branden maar 1 X gedaan kan worden.\r\n\r\nNu is mijn vraag, klopt dit ook? :confused: Of kan het gewoon nogmaals gedaan worden? :(
Link naar reactie
De laptop bevat de installatie files op een verborgen partitie? Als je de laptop weer eens naar de fabrieksinstelling brengt (lees: het her-installeren van Vista vanaf de verborgen partite) zou je bij een van de eerste keren dat je de laptop opstart weer de vraag moeten krijgen of je een recovery DVD of CD wilt maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...