Ga naar inhoud

Upgrade


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Stel je koopt een nieuwe pc 2008 aan 1500 euro.\r\nNa 6 maanden denk je, tijd voor een sneller model. Een nieuw moederbord 150 euro, snellere schijf 100, meer ram. Dit is maar een voorbeeld.\r\nEn dan komt het, mijn oude ram werkt niet meer met mijn nieuw moederbord. Dus snel nieuw kopen.\r\nKomt het dan niet goedkoper uit om te wachten en gewoon een nieuwe te kopen?\r\nMaakt het iets uit om een upgrade te doen?\r\nIn alle pc tijdschriften geven ze je het idee dat een upgrade een goed idee is, maar is dat ook zo?\r\nIs een pc upgraden in deze snelle tijd nog de moeite?\r\nThanks.
Link naar reactie
Je kan tegenwoordig upgrade pakketjes aanschaffen bij bv [url]www.alternate.nl[/url] deze zijn rond de 150 euro. \r\nEn ik moet zeggend at ze best wel noemenswaardig zijn om weer door te kunnen. \r\nVoor die prijs heb je een Mainboard, CPU en memory. Als je dat los gaat kopen ben je toch zeker duurder uit. \r\n\r\nDus ik denk ja de moeite waard.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...