Ga naar inhoud

divx met subtitles op dvd-speler


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wanneer ik mijn avi(divx) als bestanden op cd/dvd brandt met ondertitteling en die wil afspelen op mijn dvd-speler, doen de ondertittelingen rare digen ze stapelen zich soms op tot 4 lijnen en de dingen die gezegd zijn blijken langer te blijven. Ik heb het met verschillende ondertittelformaten geprobeert, maar ze hebben allemaal hetzelfde probleem. Dezelfde ondertittelingen hebben op de computer nçiet dat probleem. Wat moet ik doen om de ondertittelingen normaal op de dvd-speler te krijgen?
Link naar reactie
voor zover mijn kennis gaat heb je idd dvd-spelers die avi met subs af kunnen spelen.\r\nde subs moeten dan een srt zijn en in de zelfde map staan als de avi.\r\nals de .srt er goed uit ziet als je \'m via kladblok opend en ook goed draait op de pc\r\nzal er waarschijnlijk iets mankeren aan de speler.\r\n\r\nwat evt ook zou kunnen (hele wilde gok) is dat de divx/xvid-codec versie te nieuw is en dat de speler hierdoor niet genoeg rekensnelheid over heeft om ook de subs neer te zetten. \r\n\r\nwelke formaten heb je al geprobeerd?\r\n.srt\r\n.ssa\r\n.sub
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...