Ga naar inhoud

Fixation error; lead-out fout bij branden dvd-video met 2 verschillende branders


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb laatst de pc van mijn zus opnieuw kaal geinstalleerd (xp pro).\r\nHierna heb ik los via internet de drivers moeten installeren van videokaart, geluid etc, uiteindelijk is dit gelukt. De PC werkt weer als nieuw. Toch zit ik met een probleem.\r\n\r\nAls ik Nero 6.3.1.15 opstart en ik kies voor data-dvd dan blijft hij 5 min op 100% staan en daarna is hij klaar. . Het branden is dan wel gelukt. Maar als ik bijv. een DVD heb geript en ik wil deze via DVD-Video Files de .ifo .vob en .bup branden blijft nero op 100% steken en krijg ik een Session fixation error, Could not perform end of Disc-at-once. Ik heb Nero al gedeinstalleerd en hierna weer geinstalleerd maar ook dit helpt niet.\r\n\r\nIk gebruik hiervoor Arita 16x dvd schijfjes. Ik heb ook een Philips en Sony dvd-rw geprobeerd maar het probleem blijft. Het vreemde is ook dat er 2 verschillende branders in haar pc zitten maar beide geven dezelfde foutmelding. Dit zijn de NEC DVD_RW ND-1300A en de HL-DT-ST DVDRAM GSA-H12N.\r\n\r\nZou het kunnen dat er vanwege de kale installatie ergens een bestandje of iets dergelijks ontbreekt? \r\n\r\n[B]Kan het iets zijn met het Wnaspi32.dll bestand dat ontbreekt?[/B] [B]In het begin van de log staat namelijk een - achter WinAspi[/B]\r\nWindows XP 5.1\r\nIA32\r\n[B]WinAspi: -[/B]\r\nahead WinASPI: File \'C:\\Program Files\\Ahead\\Nero\\Wnaspi32.dll\': Ver=2.0.1.59, size=160016 bytes, created 16-12-2003 20:18:06 \r\nNero version: 6.3.1.15 (Nero Express)\r\n\r\n[B]en bij log van iemand anders [/B]die ik kreeg als voorbeeld staat [B]wel[/B] het bestand ingevuld?\r\n\r\nWindows XP 5.1\r\nIA32\r\n[B]WinAspi: File \'Wnaspi32.dll\': Ver=4.71 (0002), size=45056 bytes, created 7/17/2002 9:20:56 [/B]AM \r\nahead WinASPI: File \'C:\\Program Files\\Ahead\\Nero\\Wnaspi32.dll\': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 10/26/2004 6:35:34 PM \r\nNero Version: 6.6.0.18\r\n\r\nVia google kwam ik nog dit tegen: \"Mocht je windows XP gebruiken dan is het aan te raden wnaspi32.dll te downloaden. Dit omdat windows xp standaard geen ASPI-layer meer heeft.\"\r\n\r\nIk heb 2 logjes bij gevoegd. Eentje van de foutmelding en eentje met info over de branders zelf.\r\n\r\nIk heb dit probleem ook op het helpmij.nl forum gepost maar heb helaas nog geen reacties gehad. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...