Ga naar inhoud

afspeel & brand problemen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=H.Colin;359810]Als ik een nummer brand dan staat er het volgende op de cd , Track01.cda.dat moet ik eerst aan kliken eer ik het kan afspelen.[/QUOTE]\r\n\r\ndit is goed, de extensie .cda staat voor cd-audio\r\nnaast wat ik eerst al zij kan je ook instellen met welk prog je een .cda wilt afspelen. dit geld trouwens voor alle extensies.\r\n\r\nklik met de re muis toets op track01.cda , kies eigenschappen, op tabblad eigenschappen kan je klikken op wijzigen.\r\nhier kan je instellen met welk prog je dit soort bestanden voortaan wilt openen.
Link naar reactie
[QUOTE=H.Colin;359816]Ik heb een HP Pavillion t3530 , met brander en dvd player.maar op de dvd player doet hij ook niets , ook niet een orginele audio cd .[/QUOTE]\r\n\r\nstart er wel een player op en zie je dan de tijd of het afspeel-balkje wel gaan??\r\nkomen er wel andere geluiden uit je pc?\r\n\r\nstaan er bij apparaatbeheer gele uitroeptekens??\r\n-apparaatbeheer : re muisklik deze computer, kies eigenschappen, klik hier apparaatbeheer-
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...