Ga naar inhoud

PDF bestanden worden niet herkend


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk mijn pc opnieuw geinstalleerd. Daarop stond met de recovery cd Adobe Reader 5.0. Ik heb vervolgens gelijk via de Adobe site versie 8.1 gedownload en via start configuratiescherm software versie 5.0 verwijderd.\r\n\r\nAls ik nu een PDF bestand wil openen, krijg ik de melding dat er geen programma geinstalleerd is waarmee dergelijke bestanden geopend kunnen worden. Als ik kies voor een programma uit een lijst selecteren, staat Adobe Reader er niet bij.\r\n\r\nIs er een andere manier om bepaalde bestanden (PDF) aan Adobe Reader te koppelen? En zo ja: hoe?
Link naar reactie
[IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon1.gif[/IMG] [B]PDF bestanden worden niet herkend[/B] \n \n[QUOTE] Ik mijn pc opnieuw geinstalleerd. Daarop stond met de recovery cd Adobe Reader 5.0. Ik heb vervolgens gelijk via de Adobe site versie 8.1 gedownload en via start configuratiescherm software versie 5.0 verwijderd.[/QUOTE]\n\nIk las dit nog eens , en wat ik denk dat er gebeurd is, is dit: Toen je Adobe 8 downloade en installeerde is versie 5 ge-upgrade, daarna heb je \'m via het configuratiescherm weer verwijderd, dus verwijder eerst alles van Adobe reader via configuratiescherm>Software (als er nog wat staat), en download en installeer versie 8 opnieuw.
Link naar reactie
Anacho, ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben. Als ik me niet vergis is het mogelijk om een oude versie van de Acrobat Reader en een nieuwe versie van de Adobe Reader naast elkaar geinstalleerd te hebben staan. Blijkbaar hangen de bestandskoppelingen na de installatie van de nieuwe versie nog vast aan de oude versie. Bij verwijderen van de oude versie blijft er geen koppeling meer over.\r\n\r\nStart Adobe Reader 8 eens. Misschien biedt deze automatisch aan om de koppelingen te herstellen.
Link naar reactie
[QUOTE=jwgroen;358803]Als ik op bladeren klik en ik kies voor Program files\\adobe\\acrobat 8.1\\reader\\acroRD32.exe gebeurt er niets.[/QUOTE]\nOok even met de Verkenner naar die acroRD32.exe, en erop dubbelklikken. Dan moet de reader starten.\n\n[B]Edit[/B]:\nAls je hem gestart krijgt zit er bij (V7.0) onder \"HELP\" een \"Detect and Repair\" optie.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;358808][IMG]http://forum.computeridee.nl/images/icons/icon1.gif[/IMG] [B]PDF bestanden worden niet herkend[/B] \r\n \r\n\r\n\r\nIk las dit nog eens , en wat ik denk dat er gebeurd is, is dit: Toen je Adobe 8 downloade en installeerde is versie 5 ge-upgrade, daarna heb je \'m via het configuratiescherm weer verwijderd, dus verwijder eerst alles van Adobe reader via configuratiescherm>Software (als er nog wat staat), en download en installeer versie 8 opnieuw.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt! Alles doet het weer! Eerst alles van Adobe verwijderd via start configuratiescherm en daarna Adobe opnieuw geinstalleerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...