Ga naar inhoud

nero 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

wat betreft het plaatsen van een topic:\r\neen topic is ook wel een onderwerp (hiermee start je dus een nieuwe discusie)\r\n\r\nhet forum is onder verdeelt in een aantal groepen en die weer in subgroepen,\r\ndit om alles overzichtelijk te houden.\r\n\r\nje begint dus hier [url]http://forum.computeridee.nl/[/url]\r\nen dan zie je de groepen: hardware / internet / multimedia / software etc\r\nhardware heeft dus weer subgroepen: netwerk / onderdelen / randapperatuur etc.\r\n\r\ndan is het een kwestie van kijken waar jou vraag hoort.\r\nin geval van muziek ga je kijken bij de groep multimedia\r\nen dan bij de subgroepen muziek of brandweer.
Link naar reactie
ik heb ondertussen modje een bericht gestuurd.\r\n\r\nprobeer wat uitgebreider te vertellen wat er is, maar ik zal er een slag naar slaan.\r\n\r\nje hebt liedjes in mp3 formaat van een cd gehaald of gedownload.\r\nhierna heb je met nero een cd gebrand van de liedjes\r\nals je deze cd luistert zijn de stille stukken te lang (meer dan 2 sec).\r\n\r\nis dit het??\r\n\r\nof is het een losse mp3 en komt er na de muziek een lange tijd stilte maar loopt de tijd wel door (dit alles op je pc)
Link naar reactie
[QUOTE=turn;356632]ik heb ondertussen modje een bericht gestuurd.\r\n\r\nprobeer wat uitgebreider te vertellen wat er is, maar ik zal er een slag naar slaan.\r\n\r\nje hebt liedjes in mp3 formaat van een cd gehaald of gedownload.\r\nhierna heb je met nero een cd gebrand van de liedjes\r\nals je deze cd luistert zijn de stille stukken te lang (meer dan 2 sec).\r\n\r\nis dit het??\r\n\r\nof is het een losse mp3 en komt er na de muziek een lange tijd stilte maar loopt de tijd wel door (dit alles op je pc)[/QUOTE]\r\n\r\nJa het eerste wat je zeg dat is het dus mp3 gedownload en met nero gebrand en dan te langen stilte;s tussen de liedjes weet jij misschien hier raad mee
Link naar reactie
ik weet niet welke versie van nero je hebt er kunnen dus kleine verschillen zijn\r\n\r\nstart nero burning rom (je gewone nero is dat dus)\r\nzet de liedjes in het brandgedeelte, nu ziet het er dus zo uit. (klik op de foto)\r\n[URL=http://img204.imageshack.us/my.php?image=nero1ox8.jpg][IMG]http://img204.imageshack.us/img204/8346/nero1ox8.th.jpg[/IMG][/URL]\r\n\r\nje ziet nu van links naar rechts het nummer (volgorde op de cd) / titel / duur (lengte van het liedje) / \r\nen dan de p(auze) -tussen de nummers.\r\n\r\nselecteer de nummers waarvan de pauze korter moet,\r\nklik op bewerken en op eigenschappen\r\nnu krijg je een nieuw venster en hier kan je de pauze instellen.\r\nen nu ziet het er zo uit\r\n[ATTACH]11660[/ATTACH]
Link naar reactie
Jannie wat wil je nou maken , een gewone cd die in elke speler afspeelt\r\nof een mp3 cd die alleen speelt in een pc / dvd-speler / cd-spelers die mp3 aan kunnen.\r\n\r\nje zal ergens een keuze moeten maken, 80 minuten op een gewone cd\r\nof heleboel meer op een mp3 cd.\r\nwat wil je ermee?\r\n\r\n[QUOTE=sch01079;357471]Maar dan kan ik geen mp3 maken [/QUOTE]\r\nje hebt toch al mp3\'s
Link naar reactie
even wat termen op een rijtje (voor de zekerheid)\r\n\r\nextensie\'s (dit zijn de 3 letters / cijfers die achter de punt staan) bv : Rihanna-Don\'t Stop The Music.mp3\r\n\r\n.cda is een nummer wat op een gewone cd staat\r\n.wav is een nummer wat van cd gehaald is en op de pc gezet zonder het te comprimeren\r\n.mp3 is een nummer wat gecomprimeerd is, het is 5 X kleiner tot 15 X kleiner dan het orgineel\r\n.wma is een andere manier van comprimeren.\r\n\r\n\r\n.cda speelt in [B]alle[/B] cd spelers / pc / dvd-speler\r\n.wav speelt alleen op de pc\r\n.mp3 speelt alleen in een pc / dvd-speler / cd-spelers die mp3 aan kunnen\r\n.wma speelt alleen in een pc / dvd-speler / cd-spelers die wma aan kunnen
Link naar reactie
[QUOTE=turn;357581]Jannie wat wil je nou maken , een gewone cd die in elke speler afspeelt\r\nof een mp3 cd die alleen speelt in een pc / dvd-speler / cd-spelers die mp3 aan kunnen.\r\n\r\nje zal ergens een keuze moeten maken, 80 minuten op een gewone cd\r\nof heleboel meer op een mp3 cd.\r\nwat wil je ermee?\r\n\r\n\r\nje hebt toch al mp3\'s[/QUOTE]\r\n\r\nIk wil een mp3cd maken die ik op een cd speler af wil spelen\r\ngr jannie
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;357664][URL]http://www.digimuziek.nl/bewerken.htm[/URL]\r\n\r\n\r\n\r\nHet zou moeten kunnen met mpTrim (even scrollen op de link).\r\n\r\nLaat je even weten of dat is gelukt? Ben er benieuwd naar... Lijkt me overigens wel bewerkelijk...[/QUOTE]\r\n\r\nNee dat is het niet volgens mij want dat is van een lange mp3 stukken tussen uit halen en dat bedoel ik niet ik bedoel ik heb een cd gebrand(mp3) maar de pauze\'s tussen de liedjes zijn lang en nu wil ik dat er wat minder pauze tussen zit nu gaat dit wel met een gewone cd branden maar ik wil het ook met een mp3 proberen dus zodoende.\r\n\r\nGr jannie
Link naar reactie
mooi progje Reintje\n[B]edit[/B] je was wat sneller dan ik Rein, dus ik had het over DirectCut\nmaar het onderstaande geld voor beide progs\n\nJannie, mp3DirectCut is wel wat je zoekt, je kan er namelijk ook stukjes mee van een mp3 af knippen.\n-volg de download link en lees daar maar verder-\n\n1 je hebt de mp3\'s op de harde schijf staan\n2 je maakt een kopie van het nummer dat iets korter moet (als het mis gaat heb je het orgineel nog) en zet het op een makkelijke plaats (bureaublad bv)\n3 je instaleerd het progje\n4 je opend het progje\n\nik ken deze niet maar we gaan gewoon door uit de losse hand\n\n5 je opend je net gekopieërde mp3 \n6 nu zie je het geluid in allemaal grafische lijntjes , hoe hoger de pieken hoe meer geluid\n7 je kan ook het nummer afluisteren\n8 nu is het even uitzoeken hoe je moet knippen\nmeestal is het : het stille stuk selecteren en op delete klikken (of het schaartje)\nals iets niet lukt sluit je het prog, dan vraagt windows of je het gewijzigde bestand op wil slaan dan klik je op nee.
Link naar reactie
[QUOTE=turn;357725]mooi progje Reintje\r\n[B]edit[/B] je was wat sneller dan ik Rein, dus ik had het over DirectCut\r\nmaar het onderstaande geld voor beide progs\r\n\r\nJannie, mp3DirectCut is wel wat je zoekt, je kan er namelijk ook stukjes mee van een mp3 af knippen.\r\n-volg de download link en lees daar maar verder-\r\n\r\n1 je hebt de mp3\'s op de harde schijf staan\r\n2 je maakt een kopie van het nummer dat iets korter moet (als het mis gaat heb je het orgineel nog) en zet het op een makkelijke plaats (bureaublad bv)\r\n3 je instaleerd het progje\r\n4 je opend het progje\r\n\r\nik ken deze niet maar we gaan gewoon door uit de losse hand\r\n\r\n5 je opend je net gekopieërde mp3 \r\n6 nu zie je het geluid in allemaal grafische lijntjes , hoe hoger de pieken hoe meer geluid\r\n7 je kan ook het nummer afluisteren\r\n8 nu is het even uitzoeken hoe je moet knippen\r\nmeestal is het : het stille stuk selecteren en op delete klikken (of het schaartje)\r\nals iets niet lukt sluit je het prog, dan vraagt windows of je het gewijzigde bestand op wil slaan dan klik je op nee.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nIk denk dat het me nu wel gelukt is want ik heb er roxio opgezet en deze uitgeprobeerd en nu zijn de pauzes er neit zo lang meer tussen ik moet hem nog even helemaal goed erop branden nog geen tijd voor gehad maar zal het van de week nog wel eens proberen en dan hoor je het nog wel maar allemaal toch bedankt voor de moeite \r\n\r\njannie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...