Ga naar inhoud

Nero CD Speed - Disc Quality Test


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo! \r\n\r\nAls backup voor m\'n mp3\'s gebruik ik DVD\'s. Deze DVD\'s check ik altijd met Nero Disc Quality Test. Ik gebruikte voor branden en checken altijd m\'n BENQ brander. Sinds gisteren (eindelijk...) een LG brander (GSA-H42N) ingebouwd (goed getest in CI van een tijdje terug!). Als ik deze brander selecteer om de test uit te voeren, gaat het fout. De startknop blijft grijs. Als ik na veel gepiel de knop toch kan aanklikken, dan krijg ik de melding \"Fout bij initialisatie test.\" Ik heb zelfs de nieuwe versie van DVD Speed 4.7.7.5. gedownload, maar dit maakt geen enkel verschil... \r\n\r\nBranden met de LG gaat wel prima. En een check op de BENQ levert een meer dan prima resultaat op, maarre, wel vervelend dat ik de test niet met de LG kan doen... \r\n\r\nWel vreemd, want die jongens van CI hebben \'em destijds ook getest met Nero DVD Speed, toch?\r\n\r\nIemand een idee om mij op weg te helpen??? Dank alvast :D
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Hallo, ik heb dezelfde ervaring.\r\nIk heb een medion pc waar eerst een sony brander in zat, hiermee kon ik in nero de kwaliteit na het branden controleren.\r\nNadat medion vanwege een defecte sony brander, een LG GSA H55L inbouwde, kan ik geen kwaliteitstest meer doen.\r\nIk heb daarna DVDinfoPro gedownload ( deze heeft dezelfde functies als in nero).\r\nMaar deze gaf bij het aanklikken v/d kwaliteitstest aan dat deze functie niet door de brander wordt ondersteunt.\r\nLG gemaild, met de vraag hoe en waarom, maar daar kreeg ik het simpele antwoord \"wordt niet ondersteunt\".\r\nIk heb met EVEREST ULTIMATE beide branders de gegevens uitgelezen, maar ik kan geen enkele aanwijzing hierover vinden.\r\nDit is wel een beetje jammer want met deze test kon ik vaststellen dat mijn brander langzaam slechter werd.\r\nIk weet ook niet waar je op moet letten bij de koop van een eventuele nieuwe brander, als je perse deze functie wilt gebruiken, (de verkopers in de verschillende speciaal zaken weten er ook de ballen van).:(:(:(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...