Ga naar inhoud

Runtime Error bij Nero


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[SIZE=2][COLOR=#000000]Mijn broer heeft de nieuwe Nero 8 gekocht, die heeft hij op zijn computer gezet, maar als hij Nero opstart, komt er eenmalig een Runtime error met de volgende melding.[/COLOR][/SIZE]\n \n[B][SIZE=2][COLOR=blue]Runtime Error[/COLOR][/SIZE][/B]\n[B][SIZE=2][COLOR=blue]Program: C:\\Program Files|Common Files\\ Nero\\Lib\\NMIndexStoreSvr.exe[/COLOR][/SIZE][/B]\n[B][SIZE=2][COLOR=blue]This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.[/COLOR][/SIZE][/B]\n[B][SIZE=2][COLOR=blue]Please contact the application’s support team for more information.[/COLOR][/SIZE][/B]\n \n[SIZE=2][COLOR=#000000]Nu heb ik Nero 8 bij mij op de computer geïnstalleerd, en ik heb deze melding niet.[/COLOR][/SIZE]\n \n[SIZE=2][COLOR=#000000]Wat kan dit zijn?[/COLOR][/SIZE]\n \n[SIZE=2][COLOR=#000000]Gr. Jan48[/COLOR][/SIZE]
Link naar reactie
Het probleem wordt veroorzaakt door Nero Scout. Indien Nero echt gekocht is kun je bij Nero zelf om support gaan vragen, ze hebben een support forum aldaar, zoals Quzex ook al opmerkt.\r\n\r\nDoch daar zul je wel in het Engels de vragen moeten stellen, indien je dat niet kunt dan probeer dit eens:\r\n\r\n1.) Hernoem het bestand NMIndexStoreSVR.exe naar NMIndexStoreSvr.old\r\n2.) Herstart je pc.\r\n3.) Schakel Nero Scout uit.\r\nOpen windows verkenner, klik op \"deze computer\" om het programma te zien en selecteer Nero Scout.\r\nKlik na het selecteren op de rechter muisknop en kies \"options\".\r\nZet een vinkje bij \"Disable Nero Scout\".\r\nKlik daarna op Exit om de wijzigingen te bewaren.\r\nHerstart je pc.\r\n\r\nDaarna zou het probleem wel eens over kunnen zijn.
Link naar reactie
[quote=BlackTiger;348289]Het probleem wordt veroorzaakt door Nero Scout. Indien Nero echt gekocht is kun je bij Nero zelf om support gaan vragen, ze hebben een support forum aldaar, zoals Quzex ook al opmerkt.\n \nDoch daar zul je wel in het Engels de vragen moeten stellen, indien je dat niet kunt dan probeer dit eens:\n \n1.) Hernoem het bestand NMIndexStoreSVR.exe naar NMIndexStoreSvr.old\n2.) Herstart je pc.\n3.) Schakel Nero Scout uit.\nOpen windows verkenner, klik op \"deze computer\" om het programma te zien en selecteer Nero Scout.\nKlik na het selecteren op de rechter muisknop en kies \"options\".\nZet een vinkje bij \"Disable Nero Scout\".\nKlik daarna op Exit om de wijzigingen te bewaren.\nHerstart je pc.\n \nDaarna zou het probleem wel eens over kunnen zijn.[/quote]\n \nBedankt voor deze tip, Ik heb inderdaad support gevraagd, maar dat is (zo als je schrijft, in het Engels) Ik ga jou tip eens proberen, als dit niet lukt, dan koop ik de Nero 8 van mijn broer over, en moet hij maar terug naar 7, daar had hij geen problemen mee.\n \nGr. Jan48
Link naar reactie
[quote=tjoekse;348538]die zou hier te vinden zijn .\n[SIZE=2]C:\\Program Files\\Common Files\\Ahead\\Lib\\[B]NMIndexStoreSvr.exe[/B][/SIZE][/quote]\n \n[SIZE=2]Bedankt, heb het gevonden, er staat namelijk geen \"Ahead\" maar alleen \"Nero\" vandaar dat ik dit niet kon vinden.[/SIZE]\n \n[SIZE=2][COLOR=#000000]Gr. Jan48[/COLOR][/SIZE]\n \n[SIZE=2][COLOR=#000000]Ps. Ik krijg geen mail als er iets gepost wordt, heb directe e-mailnotificatie aan staan, wat kan ik er aan doen?[/COLOR][/SIZE]
Link naar reactie
[quote]@ Black Tiger, waar kan ik NMIndexStoreSVR.exe vinden? Ik heb de hele computer nagezocht, maar helaas is die niet te vinden.[/quote]\r\nLoL.:mrgreen: Leuk natuurlijk dat Tjoekse het antwoord ook al gaf, maar vreemd dat je hem niet wist te vinden, want in je allereerste posting met je vraag, staat in blauwe tekst de foutmelding die Nero gaf en daar staat ook precies de locatie van dit bestand.:)\r\n\r\nV.w.b. de email notificatie, dat hangt misschien samen met het gepruts op de server de afgelopen dagen, ligt in elk geval niet aan de forum software.
Link naar reactie
[quote=BlackTiger;348575]LoL.:mrgreen: Leuk natuurlijk dat Tjoekse het antwoord ook al gaf, maar vreemd dat je hem niet wist te vinden, want in je allereerste posting met je vraag, staat in blauwe tekst de foutmelding die Nero gaf en daar staat ook precies de locatie van dit bestand.:)\n \nV.w.b. de email notificatie, dat hangt misschien samen met het gepruts op de server de afgelopen dagen, ligt in elk geval niet aan de forum software.[/quote]\n \nSorry, dat had ik nog niet eens gezien, maar nu is het goed.\n \nBedankt.
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
[QUOTE=BlackTiger;348289]Het probleem wordt veroorzaakt door Nero Scout. Indien Nero echt gekocht is kun je bij Nero zelf om support gaan vragen, ze hebben een support forum aldaar, zoals Quzex ook al opmerkt.\r\n\r\nDoch daar zul je wel in het Engels de vragen moeten stellen, indien je dat niet kunt dan probeer dit eens:\r\n\r\n1.) Hernoem het bestand NMIndexStoreSVR.exe naar NMIndexStoreSvr.old\r\n2.) Herstart je pc.\r\n3.) Schakel Nero Scout uit.\r\nOpen windows verkenner, klik op \"deze computer\" om het programma te zien en selecteer Nero Scout.\r\nKlik na het selecteren op de rechter muisknop en kies \"options\".\r\nZet een vinkje bij \"Disable Nero Scout\".\r\nKlik daarna op Exit om de wijzigingen te bewaren.\r\nHerstart je pc.\r\n\r\nDaarna zou het probleem wel eens over kunnen zijn.[/QUOTE]\r\n\r\nGoede uitleg en werkt goed (bij mij in ieder geval) !!\r\ndekkj12 (11-05-2008)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...