Ga naar inhoud

HDD Probleem (HULP AUB)


Aanbevolen berichten

Hoi ,\r\n\r\nIk zit namelijk met een groot probleem, telkens valt m\'n HDD eruit.\r\nMaar voordat ie uitvalt hoor ik eerst rare geluiden lijkt net of de HDD piept, naderhand loopt de pc vast, dus moet ik een koude start geven.\r\nNadat de PC is opgestart zie ik Seagate BarraCuda 500GB niet meer, ik moet dan even de PC loskoppelen en dan de SATA kabels eruit trekken en dan weer inpluggen dan krijg ik de HDD wel te zien.\r\nMaar na paar uurtjes krijg ik weer de zelfde probleem. En de HDD is super sloom met bestanden kopieren en uitpakken. Ik heb namelijk Vista, je kan dan zien met hoeveel speed een bestand wordt gekopieerd en geplakt, de speed = 817 KB.\r\nTerwijl het soms met 50MB per seconden gaat (als de HDD het nog even doet)\r\n\r\nIk heb 3 HDD\'s inzitten :\r\n\r\n1x Maxtor Diamond21 250GB = Windows Vista + Windows XP = DUALBOOT (Werkt 100%)\r\n1x Maxtor OneTouch II 300GB (Werkt 100%)\r\n2x Seagate Barracuda 500GB (Problemen)\r\n\r\n\r\n[B]Specificaties :\r\n\r\nMoederbord : Asus M2N-SLI Deluxe\r\nCPU : AMD Athlon 64 X2 DualCore 4200+\r\nGPU : Nvidia GeForce 760GT 265MB\r\nRAM : 2GB DDR2[/B]\r\n\r\nNu ligt er 1 Seagate HDD eruit. Moet weer de kabels eruit trekken en weer inpluggen.\r\n\r\n[B]Hulp AUB\r\n\r\nAlvast Bedankt !![/B]
Link naar reactie
Haal die aanstellerige hulp-gil weg uit je berichttitel; voor wie uit zichzelf niet begrijpt dat zoiets niet hoort, zijn er forumregels gemaakt die je de moeite zou kunnen nemen om te lezen.\r\n\r\nIk denk/vrees dat je HD te heet is geweest en het smart-gedeelte defect; download een test-tooltje van de website van het merk.\r\n\r\nHD altijd met minstens 2 boutjes aan blik verankeren voor de koeling (dat scheelt echt!) en zelf hang ik altijd met dubbel schuimkleefband een extra ventilator uit een oude voeding in de nis naast het schijvenblik tegen het \"plafonnetje\" geplakt dat gevormd wordt door de bodem van het CD-hok. Die ven hang ik zo dat lucht van het schijvenhok vandaan wordt weggezogen en tegen de kastwand verspreid.\r\n\r\nComputer niet opsluiten in een lade of meubel en ook niet tegen een verwarming aan, op wat afstand van de muur; lucht moet kunnen stromen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...