Anoniem2 Geplaatst: 17 augustus 2007 Delen Geplaatst: 17 augustus 2007 Weet iemand of er een programma\'tje bestaat die bijvoorbeeld WoW over 2 beeldschermen te laten spelen?\r\nZoja graag een linkje. Ik zelf kan het niet vinden.\r\nNormaal staat die optie in het nvidia paneel alleen dat is er uitgehaald in Vista en ik heb dus vista. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 [QUOTE=Arcenon;337109]Weet iemand of er een programma\'tje bestaat die bijvoorbeeld WoW over 2 beeldschermen te laten spelen?\r\nZoja graag een linkje. Ik zelf kan het niet vinden.\r\nNormaal staat die optie in het nvidia paneel alleen dat is er uitgehaald in Vista en ik heb dus vista.[/QUOTE]\r\n\r\nWoW kan volgens mij niet op 2 schermen, behalve als je een Matrox dual head ding hebt van veel €\r\nje hebt wel een Adon van volgens mij de makers van CT raid die een Adon hadden waar mee je de Spel bars en chat\'s op je 2de scherm kon zetten, maar meer niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen