Ga naar inhoud

Leven in mijn TFT scherm


Aanbevolen berichten

Is het ook, en nog voor een tamelijk brakke site vol spelfouten en onjuiste informatie. Maar goed, beestjes dus. Je kunt proberen om iets met een stofzuiger te gaan prutsen, want ik zou niet aanraden om het ding open te schroeven. Een UV-lamp (zoals die vliegenlampen) schijnen ook nog wel eens te helpen, maar om er nou speciaal ééntje te kopen is ook weer zoiets.\nAls je echter gewoon geduld hebt, dan gaat dat beestje vanzelf een keer dood en valt onderin je scherm, waar je \'m niet meer ziet. Ik heb ook al eens een beestje in mijn scherm gehad, en dat is inmiddels gewoon verdwenen.
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;336906]Is het ook, en nog voor een tamelijk brakke site vol spelfouten en onjuiste informatie. Maar goed, beestjes dus. Je kunt proberen om iets met een stofzuiger te gaan prutsen, want ik zou niet aanraden om het ding open te schroeven. Een UV-lamp (zoals die vliegenlampen) schijnen ook nog wel eens te helpen, maar om er nou speciaal ééntje te kopen is ook weer zoiets.\r\nAls je echter gewoon geduld hebt, dan gaat dat beestje vanzelf een keer dood en valt onderin je scherm, waar je \'m niet meer ziet. Ik heb ook al eens een beestje in mijn scherm gehad, en dat is inmiddels gewoon verdwenen.[/QUOTE]\r\n\r\nGelukkig ben ik een geduldig persoon haha.\r\nBeneden in het scherm zit er ook één. En die is ondertussen al dood, maar zit er nog wel. En het is geen pixel die niet werkt. Dus dan maar hopen inderdaad dat hij zich aan de zwaartekracht overlaat. Anders maar de hamer toepassen
Link naar reactie
koop een spuitbusje lucht en draai het verlengstukje erop en spuit net zo lang met die lucht in je beeldscherm tot die pokke beesten weg zijn. \r\nbtw hoe kom je aan onweersbeestjes in je scherm? of het onweert erg veel bij jouw in de buurt, of je zit nooit achter je pc want dan had je ze wel naar binnen zien vliegen of die onweersvliegjes zijn vruitvliegjes en jij was vergeten je vuilniszakken buiten te zetten tijdens je vakantie ( hier spreek een ervaringsdeskundige:-P )
Link naar reactie
[QUOTE=dvanderbreggen;336932]koop een spuitbusje lucht en draai het verlengstukje erop en spuit net zo lang met die lucht in je beeldscherm tot die pokke beesten weg zijn. \r\nbtw hoe kom je aan onweersbeestjes in je scherm? of het onweert erg veel bij jouw in de buurt, of je zit nooit achter je pc want dan had je ze wel naar binnen zien vliegen of die onweersvliegjes zijn vruitvliegjes en jij was vergeten je vuilniszakken buiten te zetten tijdens je vakantie ( hier spreek een ervaringsdeskundige:-P )[/QUOTE]\r\n\r\nHaha, nee nu het vakantie is zit ik redelijk wat achter mijn computer. En ik zie ze toch nooit naar binnen sluipen.\r\nMaar hier (hier= zeeuws vlaanderen) zitten inderdaad vaak onweersbeestjes, ookal onweert het niet vaak.\r\nIn ieder geval ook weer bedankt voor de tip!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...