Ga naar inhoud

Internet explorer doet raar met de processor


Aanbevolen berichten

Hallo al een tijdje doet mijn laptop niet helemaal wat ik wil.\r\n\r\nAlles gaat goed en leuk op de laptop, maar zo gauw ik Internet explorere 6 of 7 opstart, knippert hij alleen maar heen en weer tussen full screen (zodat je adresbalk boven in het scherm verdwijnt) en normaal screen (waar je adresbalk e.d. gewoon in beeld blijft)\r\n\r\nAls ik vervolgens in het taakbeheer kijk, zie ik dat zo gauw ik I explorer aanklik de processor naar 80 tot 90 procent schiet.\r\n\r\nIs mijn processor kapot??. Explorer opnieuw installeren heb ik al eens gedaan, en ik heb het ook al eens met een schone installatie geprobeerd. Maar dit helpt niks.\r\n\r\nVoor de rest werkt de laptop uitstekend.
Link naar reactie
ja alles al gedaan, windows xp geprobeerd, nu vista erop en hij doet het zelfde, virusscan en hitman pro. Het enige wat ik constanteer is dat zo gauw Internet explorer start het begint te knipperen en dat de processor dan erg hard moet werken.\r\nals taakbeheer dan op de voorgrond staat, dan stopt explorer weer met knipperen en wordt de processor dus ook weer rustig
Link naar reactie
Het enige wat ik zo gauw kan bedenken is een 1of ander conflict met de netwerkkaart/netwerkinstellingen\nHeb je een onboard netwerkkaart of een PCI netwerkkaart? Installeer de drivers daarvan eens opnieuw, voor een onboardkaart staan die op de CD van je Moederbord, voor de PCI kaart op een bijgeleverde CD, of even op het I-net zoeken, met [URL=\"http://www.majorgeeks.com/download4181.html\"]Everest Home[/URL](Klik) kun je het merk en model ervan achterhalen. Xp of Vista heeft wel standaard drivers aan boord, maar soms werken die niet goed. Ik hoop dat je hier wat mee kan\nGroetjes en succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...