Ga naar inhoud

GPS navigatie-apparaat "Medion" bij Aldi vandaag 11 apr 2007


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Per vandaag 11 april 2007 heeft Aldi voor 279.- euri een navigatie-apparaat in de aanbieding.\r\n\r\nZo te zien aan de beschrijving kun je er zonder omsteek/omschakelwerk mee de meeste landsgrenzen binnen Europa mee overschrijden (16 landen), dit lijkt dus de goede kant op te gaan.\r\n\r\nHeeft iemand een idee wat er (jaarlijks) nog aan rompslomp en kosten bij komt kijken, zoals abonnement, updates enzo?\r\n\r\n[url]http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_15/OFF02.HTM[/url]
Link naar reactie
als het goed is komen er geen abonnement kosten bij want je koopt die nav en kan hem gelijk gebruiken en voor de updates moet je waarschijnlijk een cd of dvd bestellen bij teleatlas deze maakt de meeste software updates maar deze is nog vrij nieuw dus voorlopig denk ik niet dat een update nodig is \r\nik zelf heb een medion 150 mpa en hij werkt perfeckt kan er zelfs filtspalen er op zetten
Link naar reactie
Ik heb er nog één op de kop kunnen tikken. Ik heb nooit eerder een GPS gehad en heb er dan ook helemaal geen ervaring mee.\nVolgens de handleiding mag de stroomtoevoer tijdens het 1ste maal opladen nooit onderbroken worden, alleen de enige manier tot laden van de accu die beschreven staat is via sigarettenaansteker van de wagen (adapter is niet meegeleverd). Het kan toch niet de bedoeling zijn dat men de eerste keer gedurende een halve dag met de wagen moet rondrijden tot het laden voltooid is. Kent er iemand geen andere manier om de GPS op te laden? Is dit niet mogelijk via USB-aansluiting op de PC?
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
[quote=hadeha;308344]als het goed is komen er geen abonnement kosten bij want je koopt die nav en kan hem gelijk gebruiken en voor de updates moet je waarschijnlijk een cd of dvd bestellen bij teleatlas deze maakt de meeste software updates maar deze is nog vrij nieuw dus voorlopig denk ik niet dat een update nodig is \nik zelf heb een medion 150 mp[/quote]\n \nHallo Hadeha ik heb ook een medion 150 de md95058 heb er ook flitspaal opgezet maar geeft geen seintje als ik een flitspaal nader gaarne hier wat info over.\nBij voorbaat hartelijk dank\nGroetjes Jean
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...