anoniem Geplaatst: 11 februari 2016 Delen Geplaatst: 11 februari 2016 App voor digitaal CT lezen werkt niet meer. Prima, maar waarom zijn wij niet geïnformeerd van tevoren, ieder moet het zelf uitzoeken en hoe dat achterkomen , het kost ons tijd . Kunnen wij als abonnees niet even eerder gewaarschuwd te worden? Advies: als de nieuwe methode niet goed getest is van de oude af te blijven! Het zal echt heel fijn zijn mensen. Ons tijd is steeds duurder, die van jullie ook toch? Iv Link naar reactie
Jorispeterse Geplaatst: 11 februari 2016 Delen Geplaatst: 11 februari 2016 We hebben iedere abonnee ook via de mail op de hoogte gesteld. Al in december uit m'n hoofd. Het kan zijn dat het mailtje in je ongewenste post terecht is gekomen, het kan ook zijn dat je e-mailadres niet (of niet goed) in ons bestand verwerkt staat. Eventueel kun je via de klantenservice je mailadres correct in het bestand zetten, zodat je in de toekomst beter op de hoogte gehouden kan worden. Dat kan via www.computertotaal.nl/contact. Ondanks dat nog veel leesplezier toegewenst! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.