Ga naar inhoud

Google Earth, leuke plekjes


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]Dit is het Dorpje Wittem in zuid Limburg, ik zou niet weten wat daar zo belangrijk is, maar het hele dorp, is niet te zien.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000] [/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000] [/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]50°48\'49.26\"N[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[SIZE=3][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman] 5°54\'41.11\"E[/FONT][/COLOR][/SIZE]
Link naar reactie
  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote=Foo Fighter;300689]Bij het installeren van FireFox kreeg ik Google Earth ook in beeld om te installeren.\nEcht Fantastisch dat je van te voren even kan kijken,waar je met vakantie \nwil boeken.\nMaar Foo is niet snel tevreden,want ik wil dus tot op de grond haarscherp beeld!\nIs dat mogelijk met de gratis Google Earth?[/quote]\n\nSommige plekken wel (bijv bij het vrijheidsbeeld) maar sommige plekken ook niet.\n\nIk weet niet precies HOE scherp je het wilt hebben, maar de mieren op de grond kun je niet tellen xD
Link naar reactie
[quote=Foo Fighter;300689]Bij het installeren van FireFox kreeg ik Google Earth ook in beeld om te installeren.\nEcht Fantastisch dat je van te voren even kan kijken,waar je met vakantie \nwil boeken.\nMaar Foo is niet snel tevreden,want ik wil dus tot op de grond haarscherp beeld!\nIs dat mogelijk met de gratis Google Earth?[/quote]\ngratis versie heeft de zelfde plaatjes als de plus versie,die heeft alleen meer mogelijkheden,zoals GPS
Link naar reactie
[quote=Foo Fighter;300689]Bij het installeren van FireFox kreeg ik Google Earth ook in beeld om te installeren.\nEcht Fantastisch dat je van te voren even kan kijken,waar je met vakantie \nwil boeken.\nMaar Foo is niet snel tevreden,want ik wil dus tot op de grond haarscherp beeld!\n[B][COLOR=red]Is dat mogelijk met de gratis Google Earth[/COLOR][/B]?[/quote]\n \n[SIZE=2][COLOR=#000000]Kijk hier eens, korter kan ik in Nederland niets vinden.[/COLOR][/SIZE]\n \n[SIZE=2][COLOR=#000000]52° 5\'9.62\"N[/COLOR][/SIZE]\n[SIZE=2][COLOR=#000000]4°18\'15.68\"E[/COLOR][/SIZE]\n \n[SIZE=2][COLOR=#000000][COLOR=black]Het is niet mogelijk met een gratis versie om korter te komen, ik betwijfel zelf, of het met de betaalde versie wel kan.[/COLOR][/COLOR][/SIZE][COLOR=#000000]\n \n[SIZE=2][COLOR=black]Gr. jan48[/COLOR][/SIZE]\n[SIZE=2]\n[/SIZE][/COLOR]
Link naar reactie
[url]http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&q=Amsterdam+CS&sll=37.0625,-95.677068&sspn=34.396866,58.623047&ie=UTF8&om=1&z=18&ll=39.875772,16.539241&spn=0.002034,0.005327&t=k[/url]\n\nMijn kampement waar ik in Irak zat, op Shabaih Logistics Base. Zo ziet het eruit nadat de NL weg zijn... Leeg... \nDie 4 rijen met gebouwen waren de slaaplocaties. Gezien op de foto de rechterzijde van de base.
Link naar reactie
[quote=Ultimate;302785]Zoveel geld heb ik er niet voorover, misschien torrents (6). Just kiddin\'.\n \n@jan: N 33 35 38 W 117 52 30[/quote]\n \n[SIZE=2]Heb eens gekeken, hij staat in de buurt van Coney Island, dat is nog een heel stuk van Los Angeles weg, als je de kustlijn volgt, richting Los Angeles, dan kom je ook de RMS Queen Mary tegen. 33°45\'7.93\"N 118°11\'23.25\"W[/SIZE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...