Ga naar inhoud

Mpeg naar dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag,\r\n\r\nIk ben hier nieuw en hoop dat jullie mij als leek misschien kunnen helpen. Ik probeer een film met de extentie Mpeg te branden naar DVD.\r\n\r\nHeb nu allerlei progje gedownload waaronden NVE, en TMPG en ga maar door. Toch wil het niet lukken. OP het moment dat ik eindelijk denk nu gaat het goed dan roept de brander weer een verhaal.\r\n\r\nHet is een film in het nederlands en ik weet even niet wat te doen.\r\n\r\nALvast dank voor de geboden hulp.\r\n\r\nMarcel
Link naar reactie
Ik zou zeggen doe eerst een test met RW DVD, dan kan je namelijk zelf checken of er iets op staat. \r\nGaat het dan mis dan kan je hem weer overschrijven en opnieuw proberen met een andere optie. \r\nTot dat er wat op staat dan een DVD R erin doen en dan branden. \r\n\r\nMaar met Nero Vision zoals Prinses43 zei gaat het idd ook, wel erg langzaam.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[url]http://www.weethet.nl/dutch/video_avi2dvd_nerovision2.php[/url] \r\nHier staat het stap voor stap, misschien ben je toch nog iets vergeten in te stellen. \r\nTrouwens .. het wil ook nog wel eens gebeuren dat je teveel op 1 dvd zet en dan zegt je brander dat ie klaar is, maar heeft ie mooi nix gebrand.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...