Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2006 Delen Geplaatst: 12 maart 2006 Goedenmiddag,\r\n\r\nIk ben hier nieuw en hoop dat jullie mij als leek misschien kunnen helpen. Ik probeer een film met de extentie Mpeg te branden naar DVD.\r\n\r\nHeb nu allerlei progje gedownload waaronden NVE, en TMPG en ga maar door. Toch wil het niet lukken. OP het moment dat ik eindelijk denk nu gaat het goed dan roept de brander weer een verhaal.\r\n\r\nHet is een film in het nederlands en ik weet even niet wat te doen.\r\n\r\nALvast dank voor de geboden hulp.\r\n\r\nMarcel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2006 Dit brand je met Nero Vision (duurt wel erg lang hoor). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2006 Oke maar dat wist ik dat ik dat progje kon gebruiken maar het lukt stomweg gewoon niet.\r\n\r\nMoet ik eerst nog iets omzetten of niet? Heb nu al een aantal malen een cd verknald maar krijg niks op een cd of dvd.\r\n\r\nMarcel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2006 Ik zou zeggen doe eerst een test met RW DVD, dan kan je namelijk zelf checken of er iets op staat. \r\nGaat het dan mis dan kan je hem weer overschrijven en opnieuw proberen met een andere optie. \r\nTot dat er wat op staat dan een DVD R erin doen en dan branden. \r\n\r\nMaar met Nero Vision zoals Prinses43 zei gaat het idd ook, wel erg langzaam. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2006 [url]http://www.weethet.nl/dutch/video_avi2dvd_nerovision2.php[/url] \r\nHier staat het stap voor stap, misschien ben je toch nog iets vergeten in te stellen. \r\nTrouwens .. het wil ook nog wel eens gebeuren dat je teveel op 1 dvd zet en dan zegt je brander dat ie klaar is, maar heeft ie mooi nix gebrand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2006 Met WinAvi Converter : [url]http://www.winavi.com/[/url] in ongeveer 30 tot 50 min...., en daarna met Nero op DVD branden. Dus in totaal nog geen uurtje... :smile: \r\n\r\nGrtz Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen