Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ongeveer 85% van de spellen die hier voorbij komen heb ik thuis liggen, het grootste deel zelfs legaal. :-$ \r\n\r\nEven een paar screens maken.\r\n\r\nEdit: Dacht je nog een aantal savegames te hebben.. Dan maar een internet screenshot. :-( \r\n\r\n[img]http://www.syntax-terror.nl/Faqman/spel18.gif[/img]\r\n\r\nOndanks de antieke graphics pak ik deze nog regelmatig uit de kast. :-D
Link naar reactie
  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

Eigenlijk was het Wing Commander 3, er zit een behoorlijk grafisch verschil tussen 3 en 4, maar vooruit, de beurt is aan Gekwordikervan. :-) \r\n\r\nOverigens wel leuk om te weten misschien, WC3 was het eerste spel dat cutscenes gebruikte met echte acteurs. En dat hebben ze laten weten ook, het hele spel bevat ongeveer 12 uur aan opnames. Het is uitgekomen in 1994, het gemiddelde spel paste toen nog op floppies, Wing Commander 3 kwam uit op 4 CD´s.. :mrgreen: \r\nNu vrij normaal, toen hadden veel mensen nog niet eens gehoord van cd-rom spelers. :-P
Link naar reactie
[quote=iemand08]Gekwordikervan is aan de beurt maar hij is het even vergeten.\r\n\r\nIk keek vanochtend ook al maar ik heb hier geen (leuke) spellen op deze computer :P \r\n\r\n\r\nDus wie wil, mag hier een screen posten...[/quote]\r\n\r\nooops ik heb het helemaal niet gezien, dat ik aan de beurt was. \r\n\r\n (cry) (cry) (cry) (cry)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...