Ga naar inhoud

netware verwijderen niet mogelijk?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nvanmiddag heb ik per ongeluk de client service voor netware geinstalleerd, dit omdat ik probeerde om eindelijk ns bestanden tussen mn laptop en pc uit te kunnen wisselen, dus keek ik ns of dit misschien zou werken (nietdus).\r\n\r\nNu wil ik het verwijderen omdat ik nu geen normaal welkomsscherm meer heb waar je de gebruiker kan kiezen, zoals standaard is. Om dit terug te draaien moet ik netware deinstalleren, echter nadat ik bij eigenschappen van de lanverbinding netware uitgevinkt heb en vervolgens op verwijderen klik krijg je een zanlopertje te zien wat na een lange tijd nog niet weg is, de computer loopt dan vast.\r\nNa hem gereset te hebben is netware uit het eigenschappen menu, en lijkt het dus verwijdert. Maar wanneer ik nu via het configuratiescherm bij gebruikers mn welkomsscherm weer wil selecteren geeft het systeem aan dat netware nog geinstalleerd staat. :?\r\n\r\nideeen?
Link naar reactie
Je kunt bvb naar een herstelpunt gaan : dan moet je wel weten wanneer uw PC nog in orde was.\r\nOf tracht eens dat programma te verwijderen met add/remove pro : hier vind je dat programma [url]http://home.versateladsl.be/vt632929/#Schone_PC[/url]\r\nEn daarna nog eens zien of er nog een map overblijft van netware en laat dan ccleaner eens scannen naar problemen (fouten). Indien er zijn ze laten herstellen.
Link naar reactie
Is dit voor windows 95/98 of me?\r\nZoja, dan kun je netwerk opnieuw installeren. Zorg dat ook \"client voor microsoft netwerken\" geinstalleerd is.\r\nKies dan in het vakje daaronder \"aanmelden met client voor microsoft netwerken\" en klik op OK.\r\nPC gaat dan herstarten.....\r\nAls dat gebeurd is ben je via de client voor microsoft netwerken aangemeld, en dan kun je de netware verwijderen.\r\nWaarschijnlijk staat nu je aanmelding op \"client voor netware netwerken\".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...