Ga naar inhoud

piano computerkast


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=VMSW]Als hij lief is krijgt hij van zn moeder kindersurprise...\r\n\r\nAch, tjoekse, astublieft; óf voeg wat toe, of reageer niet.. lijkt me makkelijker en minder vervelend voor de andere forummers onder ons..[/quote]\r\nvooruit voor jou dan :lol: \r\nmaar moeten ze maar eens on topic blijven\r\nen niet beginnen over die dooie in de arena, en meelees monitoren
Link naar reactie
[quote=tjoekse][quote=VMSW]Als hij lief is krijgt hij van zn moeder kindersurprise...\r\n\r\nAch, tjoekse, astublieft; óf voeg wat toe, of reageer niet.. lijkt me makkelijker en minder vervelend voor de andere forummers onder ons..[/quote]\r\nvooruit voor jou dan :lol: \r\nmaar moeten ze maar eens on topic blijven\r\nen niet beginnen over die dooie in de arena, en meelees monitoren[/quote]\r\n\r\nIets meer respect mag wel hoor, en de meelees monitoren waren best on-topic, het ging mij om een idee om beeldschermen dan te gebruiken als digitaal bladmuziek
Link naar reactie
Nu het weer serieus is:\r\n\r\nHaal de toetsen e.d. eruit zou \'k aanraden, zorg dat hier een soort van \"tapijt\" komt, of tenminste een gladde \"werkplek\" voor je toetsenbord en muis.\r\nIn de piano (liefst laag) maak je dan de computer, of zet je gewoon de computer in..\r\nHet beeldscherm (TFT??), maak dan gewoon een gat boven de ex-toetsen, mooi in het midden, en zorg dat daarachter het beeldscherm wordt opgehangen. TFT is niet zo zwaar, en zal daarom denk ik best makkelijk kunnen hangen achter dat zelf-gemaakte gat.\r\n\r\nIk hoop dat Porky zijn neus nog laat zien hier... deze topic is niet zo goed gegaan, en zover \'k weet is Porky wat nieuwer, dus heeft die al gelijk een slechte indruk over ons..
Link naar reactie
[quote=VMSW]Nu het weer serieus is:\r\n\r\nHaal de toetsen e.d. eruit zou \'k aanraden, zorg dat hier een soort van \"tapijt\" komt, of tenminste een gladde \"werkplek\" voor je toetsenbord en muis.\r\nIn de piano (liefst laag) maak je dan de computer, of zet je gewoon de computer in..\r\nHet beeldscherm (TFT??), maak dan gewoon een gat boven de ex-toetsen, mooi in het midden, en zorg dat daarachter het beeldscherm wordt opgehangen. TFT is niet zo zwaar, en zal daarom denk ik best makkelijk kunnen hangen achter dat zelf-gemaakte gat.\r\n\r\nIk hoop dat Porky zijn neus nog laat zien hier... deze topic is niet zo goed gegaan, en zover \'k weet is Porky wat nieuwer, dus heeft die al gelijk een slechte indruk over ons..[/quote]\r\nzoiets als dit b.v\r\n[URL=http://imageshack.us][img]http://img500.imageshack.us/img500/7663/piano2kb.png[/img][/URL]
Link naar reactie
Haha.. já.. zoiets bedoelde ik..\r\nHé.. heb \'k:\r\na. orginele ideeën\r\nof\r\nb. die zat in mijn onderbewustzijn, zodat ik het wel wist, maar niet wist of ik het zelf bedacht ofzo...\r\n\r\nNa ja, laten we eerst wachten op een reactie van porky.. \'t is tenslotte zijn topic, en hij heeft geloof ik niks meer gezegd..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...