Ga naar inhoud

Hoe werkt branden?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een brander gekocht, met de software Nero ultra edition 6 (Nero express, Nero bunring rom, Nero StartSmart) Nu had ik al een map met mp3\'s die ik wou branden dus ik open nero express, daar kon ik mijn mp3\'s selecteren, de volgorde, het converteren naar cda en het volume. Toen klikte ik op branden, hij dus branden, en even later spuugt de computer de cd uit, hij is klaar. Dus ik hem in mijn cd speler stoppen, maar hij deed het niet. Dus ik stop hem weer in de computer, en daar staat dat op de schijf een imagebestand staat. Daar snap ik nu niks meer van. Hoe werkt dat branden dan eigenlijk. Heel erg bedankt.
Link naar reactie
Je hebt geselecteert dat hij moet branden naar een schijfimage in plaats van een gewone cd. En dan zal je vast ook wel hebben moeten instellen dat ie ging branden op dat cdtje...\r\nAls je gewoon bij Burning ROM of bij Express insteld(bovenin staat Imagerecorder of CD/DVD RW(ofzoiets)) en dan moet je gewoon CD/DVD selecteren in plaats van Imagerecorder. Hij schrijft automatisch naar de cd, en hoeft niet meer de directory op te geven.\r\nHopen dat het lukt, Succes ermee
Link naar reactie
hallo probeer dit eens.\r\n\r\nopen NeroStartsmart.\r\nklik bovenaan op ...CD\r\nklik links op... Burning Rom.\r\nselecteer dan in het volgende venster voor ....AudioCD.\r\nklik aan de Rechterbovenhoek op .... NEW.\r\n°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°\r\nzoek dan in het midden vak de Map waarin de Audio bestanden staan,en klik er 1 keer op.\r\n\r\ndan zie je rechts de audio bestanden staan .\r\nklik daar dan met je rechtermuisklikop houdt de muis ingedrukt,en sleep de audio bestanden naar het LINKER vak.\r\n°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°\r\nklik dan bovenaan op het CDtje met het rode vlammetje erin .\r\n\r\nzo moet het lukken .\r\n\r\nsucces ermee. (Y)
Link naar reactie
[quote=peoplehateme]het gaat goed totdat ik op branden klik, dan komt er een venster imagebestand opslaan als. En hoe kan ik hem dan indelen als cda, zodat hij op een cd speler kan.[/quote]\r\n\r\nHeb je wel gekozen voor AudioCD? (het klinkt alsof je hebt gekozen voor CD-rom Iso)....\r\nAls je voor AudioCD kiest, converteert Nero mp3\'s automatisch naar cda....\r\n\r\n[url]http://www.dvd-tips.nl/tutorials/nero/5/muziekcd.htm[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...