Ga naar inhoud

Netwerk via router-probleempje


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vraagie:\r\n\r\nIk heb een router staan waar mijn laptop wireless mee connected is en een gewone desktop die via kabel aan de router is verbonden.\r\nHet internet komt rechtstreeks op de router en beide kunnen ook het internet op.\r\nNu weet ik alleen niet hoe ik met mijn laptop in mijn desktop kan komen via mijn router.\r\nKan iemand mij uitleggen hoe?\r\n\r\nAlvast heel erg bedankt
Link naar reactie
[quote]mee connected is en een gewone desktop die via kabel [/quote]\r\nKijk hier maar naar. Het probleem is dat de vraag een beetje zo gesteld is, dat de indruk word gewekt dat hij wil verbinden naar een \"desktop\". Maar als je de quote uit de eerste regel bekijkt, kun je zien dat hij niet een \"desktop\", maar een \"desktop pc\" bedoeld.\r\nAls je dan echter de vraag bekijkt:\r\n[quote]hoe ik met mijn laptop in mijn desktop kan komen via mijn router[/quote]\r\nkan ik me wel voorstellen waarom je op het verkeerde been gezet word Downforce.:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...