Ga naar inhoud

Netwerksnelheden stroomlijnen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik zit thuis in een netwerk met 3 personen, over een E-Tech ADSL Mutli PC Modem, en aangezien een van die personen (ik zal maar niet zeggen dat het mijn zus is) nogal veel download zuigt die het halve netwerk leeg. Is er een manier om in te stellen (zonder dat zij het merkt) dat elke computer even veel prioriteit krijgt? Ik heb een 768dsl verbinding. \r\n\r\nGrtz MuseMatt
Link naar reactie
Hey,\r\n\r\nhet is nogal moeilijk, ik heb even voor je gekeken :\r\n\r\nJe moet een soort download manager zien te pakken te krijgen.\r\nMaarja, die moet je zien te instaleren op je zus d\'r computer. Gaat niet werken denk ik. Je moet de zogenaamde \'throttle\' dicht knijpen.\r\n\r\nKijk eens hierop, daar vraagt iemand precies hetzelfde als jou :\r\n[url]http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=18737[/url]\r\n\r\nkijk hiereens tussen, misschien heb je erwat aan :\r\n[url]http://www.softperfect.com[/url]\r\n\r\nNetPeeker 2.71 ?\r\nGetRight Download Manager ?\r\n\r\nAls je een router gebruikt (wat wel het geval is waarschijnlijk) die zou alles al \'eerlijk\' moeten verdelen.\r\n\r\nMocht je er nou niet uitkomen, vraag je zus (behalve als ze de rekening van de provider betaald) of ze haar programma wilt afknijpen. Zoals bij bittorrent bitcomet bijvoorbeeld kan je heel simpel de maximale download rate instellen. Als ze die nou gewoon onder de 30kb/s houdt dan ben je al een heel eind.\r\n\r\nSucces
Link naar reactie
;\r\nMusematt,\r\nAls zij veel download, zal ze mogelijk een P2P programma gebruiken zoals Kazaa, Limewire of Shareaza. In dat geval kan je bij de instellingen van het programma aangeven welke verbinding gebruikt wordt. Je geeft dan een lagere snelheid op dan feitelijk het geval is. Zij kijkt zelf waarschijnlijk nooit naar dit soort technische zaken. (Of kan je niet op haar PC?). Het beste is natuurlijk om dat in goed overleg te doen < Iek, hoor mij nu.>\r\n\r\nGhost
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...