Ga naar inhoud

Verwijderen/herbenoemen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goede avond.\r\n\r\nNou overkomt me toch wel minimaal eens per twee weken het volgende;\r\n\r\nIk download bestanden die ik in een map zet die ik voor tijdelijk op het bureaublad zet. Als ik klaar ben deel ik alles in de mappen die ervoor bedoeld zijn. Ik klik in de tijdelijke map op ctrl+a en vervolgens op ctrl+x. In de map waarin de bestanden uiteindelijk terecht moeten komen klik ik op ctrl+v. Dan is de tijdelijke map dus leeg.\r\n\r\nNou gooi ik de tijdelijke mappen dus uiteindelijk weg en in de meeste gevallen gaat dat goed. Soms echter, kan ik de map niet verwijderen (door hem naar de prullenbak te slepen, of door hem met de rechtermuisknop te verwijderen). Dan krijg ik onderstaande melding. Als ik de computer opnieuw opstart dan kan ik de map probleemloos verwijderen.\r\n\r\nAf en toe komt bovenstaand probleem ook voor met losse bestanden.\r\n\r\nHoe kan ik dergelijke mappen/bestanden toch verwijderen (of ze een andere naam geven, want soms lukt dat ook niet) zonder de computer opnieuw op te starten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...