Ga naar inhoud

draadloos internet doet het niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als je gedeelde schijven hebt (rechtermuisknop op een map/schijf, dan eigenschappen, dan delen, vinkje voor \'gedeelde map maken\' en geef hem even een naam..) kan je deze vanaf andere pc\'s openen.\r\nAls dat kan, weet je dus dat de router hem goed \'doorverbind\'.\r\nProbeer eens op de normale computer zo\'n map te delen.. kijk dan eens of je deze kan openen vanaf de laptop? (WXP: start > mijn netwerklokaties >)\r\n\r\nProbeer trouwens eens een netwerk te maken?\r\nIn die mijn netwerklocaties staat een knop \'draadloze netwerk intellen\' > da\'s natuurlijk ook nodig!\r\n\r\nEn nog een klein ding: zijn de drivers van de draadloze netwerkkaart al geïnstalleerd)?
Link naar reactie
Tja.. hij weet dus niet dat u een netwerk heeft... dat is het probleem.\r\n\r\nGa naar mijn netwerklocaties\r\nKies \'\' netwerkverbindingen weergeven\' (links in de blauwe balk)\r\nKies \'een nieuwe verbinding maken\'\r\nvolgende\r\nVolg de procedure, (voor \'t netwerk, nog NIET van het internet)\r\nKijk of je nu toegang hebt tot het netwerk..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...