Ga naar inhoud

probleem met IE en outlook expres


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Was er niet ook een optie bij de installatie ofzo van die dingen, dat ze automatisch verbinding maken? Een kennis van me heeft dit ook en dat werkt stukken beter. Ook hij heeft het probleem dat met het klikken op IE de verbinding niet altijd goed gelegd word en dan moet ie op \"opnieuw proberen\" klikken anders krijgt hij ook die offline melding.\r\nDaarnaast heb ik begrepen dat KPN momenteel ook nog met werkzaamheden bezig is.\r\nAls je het modem meteen bij het opstarten automatisch laat verbinden, dan ben je wel altijd online, maar dat hoeft geen probleem te zijn, van het IE en Outlook probleem ben je dan in elk geval af.\r\n\r\nAlleen weet ik niet meer uit mijn hoofd hoe je dat ook alweer in stelt bij die apparatuur, da\'s al weer een tijdje geleden dat ik nog met een KPN abo bezig ben geweest bij iemand.:)
Link naar reactie
Ik heb wel een paar maanden terug nog zoiets bij mijn zus gedaan, alleen had die zonnet en daar kon je het alleen aangeven tijdens de installatie.\r\nMaar misschien dat iemand hier nog een tip heeft, ik zou me kunnen voorstellen dat het bij dit modem eenvoudiger kan of dat je het misschien kan aanpassen middels een instelling in het register.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...