Ga naar inhoud

dvd9 naar dvd5


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=omen]Ik ga me hier niet populair mee maken dus ik ga geen namen noemen maar ik vind wel dat er een paar personen rondlopen op dit forum die allemaal denken Mod te zijn. Als iemands vraagstelling je niet aanstaat ga er dan gewoon lekker niet op in...\r\n\r\nDat terzijde: vrede op aarde hallelujah (8) \r\n\r\n enne (B)[/quote]\r\ner zijn er hier inderdaad een paar die modje spelen\r\nop een ergelijke manier\r\n\r\nps : ik heb ondertussen DVD Rebuilder, Avisynth en Cinema Craft Encoder aangeschaft ;-)
Link naar reactie
@Blacktiger..\r\n\r\nIk begrijp wat je zegt en heb daar helemaal geen moeite mee, al zou dit wel wat duidelijker in de huisregels gezet mogen worden, maar goed ik weet het dan nu en dat is het belangrijkste...\r\n\r\nJe spreekt jezelf echter wel tegen:\r\neerst zeg je:\r\n[quote]Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet van de vraagstelling van Tjoekse. [/quote]\r\n\r\nen daarna zeg je:\r\n[quote]Daarnaast ben ik nog steeds van mening dat de vraagstelling onvriendelijk zou zijn en vind het commentaar dan ook onterecht. Kwestie van interpreteren.[/quote]\r\nTja, wat moet ik daar nou mee? :-S \r\n\r\nDit moest ik toch ff kwijt, maar nu hou ik er ook echt over op ;-)
Link naar reactie
Correct, ik moest snel weg en moest de zin afmaken, ben het woordje \"niet\" voor \"van mening\" vergeten.:)\r\n\r\n[quote]dat je je dan aanpast aan de dan gangbare gewoonten.[/quote]\r\nCorrect, maar da\'s wat ik zei, dat mag duidelijker gemaakt worden aan nieuwe gebruikers want dat is het nu niet.\r\n\r\nAnyway, het was over en uit geloof ik dus prima zo. :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...