Ga naar inhoud

dvd9 naar dvd5


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet van de vraagstelling van Tjoekse.\r\nHij vraagt gewoon dat er alleen mensen reageren die ervaring hebben met het programma wat ze willen noemen omdat hij geen lijst van proggies wil, daar is toch niets mis mee?\r\nTjoekse: DVDShrink en DVD2one zijn er ook 2 die goed werken en waar ervaring mee opgedaan is.
Link naar reactie
ik ben voorstander van cinema craft encoder\r\ngewoon de beste mpeg encoder ,nu kan je deze ook gebruiken met \r\ndvdrebuilder en kiezen voor 6 passes ,is er bijna geen kwaliteits verlies om van een dvd9 naar dvd5 te gaan\r\nHiermee werken veel release groepen ook (dvd downloaden)\r\n[url]http://www.ondertitels.info/help_view.php?id=47[/url]\r\n\r\nveel beter dan dvdshrink qua kwaliteit
Link naar reactie
[quote=tjoekse][quote=kater][quote=tjoekse][quote=avv]Vriendelijke manier van vragen stellen, Tjoekse +o([/quote]\r\nmaar wel duidelijk toch ;-)[/quote]\r\nDuidelijk, maar altijd vriendelijk.\r\nWe doen het allemaal vrijwillil.[/quote]\r\nnog zo\'n een\r\njullie konden wel broers zijn[/quote]\r\n\r\nLaten we wel wezen dat wat Kater zei: We doen het allemaal vrijwillig. \r\n\r\nMaar op de manier waarop jij reageert, hoef je van meeste forum gasten geen fatsoenlijk antwoord te verwachten.
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan]\r\n\r\nMaar op de manier waarop jij reageert, hoef je van meeste forum gasten geen fatsoenlijk antwoord te verwachten.[/quote]\r\n\r\ndat verwacht ik van jou ook zeker niet\r\nna verschillende topics door gelezen te hebben\r\nwaar jij op geantwoord hebt (cry) (cry) (cry)
Link naar reactie
Ik ga me hier niet populair mee maken dus ik ga geen namen noemen maar ik vind wel dat er een paar personen rondlopen op dit forum die allemaal denken Mod te zijn. Als iemands vraagstelling je niet aanstaat ga er dan gewoon lekker niet op in...\r\n\r\nDat terzijde: vrede op aarde hallelujah (8) \r\n\r\n enne (B)
Link naar reactie
Tja Omen, hier heb ik eens een vraag over gesteld omdat ik het ook vreemd vond, maar het is op dit forum gebruikelijk. Dat kan goed werken als men dat allemaal van tevoren weet dat de gebruikers gewoon modje meehelpen.\r\nHet is goedbedoeld allemaal, dat wel en hier op dit forum gebruikelijk en door de meesten geaccepteerd.\r\n\r\nEchter dit zijn precies dat soort problemen wat je gaat krijgen als een forum groter word. Bij de meeste grote forums is niet voor niets de stelregel \"laat het modereren aan de moderators over\".\r\nHier is dat dus duidelijk anders en dat is op zich niet erg, maar misschien is het verstandiger dit wat duidelijker en uitgebreider aan nieuwe gebruikers kenbaar te maken want het is inderdaad wel compleet anders dan gebruikelijk is.\r\n\r\nDaarnaast ben ik nog steeds van mening dat de vraagstelling onvriendelijk zou zijn en vind het commentaar dan ook onterecht. Kwestie van interpreteren.
Link naar reactie
Volgens mij is het meestal zo dat wanneer je mee gaat doen in een al draaiende groep, dat je je dan aanpast aan de dan gangbare gewoonten. (Inburgering zullen we maar zeggen...). Vroeger stond er met grote letters boven het Faqman forum: Lezers helpen lezers....\r\nModje zelf vindt het de kracht van het forum dat het gedragen wordt door de gebruikers..... \r\nZou dit tot conflicten leiden, dan is Modje toch de eerste die stuurt en ingrijpt....?\r\nEn als sommige gebruikers een keer de plank misslaan dan kun je daar als medegebruiker ook gewoon op wijzen als je die behoefte hebt.... Die behoefte heb ik nu even..... :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...