Ga naar inhoud

Schermbeveiliging Beziers en daarboven werkt niet


Aanbevolen berichten

Ik snap er niets van.\r\nGebruik XP/SP2 maar al een poos werkt de schermbeveiliging niet als ik voor Beziers kies of alles wat er boven staat.\r\nEerder was het nooit een probleem, maar nu wel.\r\nAls je ze aan klikt werken ze wel, in dat kleine schermpje, maar als voorbeeld werkt het dan weer niet.\r\nUiteraard kan ik dan een beveiliging pakken die eronder staat, die doen het allemaal wel, maar ik wil graag weten waarom het niet werkt.\r\n\r\nHet beeld wordt dan geheel zwart, bij Voorbeeld.\r\n\r\nEn stel je de minuten is, ik gebruik meestal 6, dan wordt het beeld ook even geheel zwart en gaat dan binnen een seconde weer terug naar het scherm wat er eerder stond.\r\n\r\nIemand een bruikbaar idee?
Link naar reactie
Bij veel schermbeveiligingen kun je ook nog het een en ander instellen (dus niet de tijd wanneer hij moet beginnen )\r\nMischien staat daar wel wat verkeerd.\r\n\r\nMaar even iets anders . Voor een normale komputer gebruiker heeft een scherm beveiliging helemaal geen nut ,en is meer een aardigheidje. :roll: \r\nAls je niet achter je pc zit ,hoeft er dus ook geen beeld op je monitor te staan.\r\nKies gewoon bij energie dat na bijvoorbeeld die 6 of desnoods 10 minuten je monitor uit gaat ,dat is net zo goed tegen inbranden (want daar is de scherm beveiliging voor verzonnen ) en kost een stuk minder stroom. ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...