Ga naar inhoud

DVD-RW afsluiten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ligt er aan. Het is mij wel al gelukt om dat te doen, maar het is me niet bekend of dit met alle merken branders gaat en of het al dan niet verschil uitmaakt welke dvdrecorder de opname gemaakt heeft.\r\n\r\nMaar dat kun je toch gemakkelijk genoeg even proberen, Roxio Easy CD Creator heeft die finalize optie die je los kunt gebruiken. Creator Classic nemen, dan \"disc and device utility\" en daarna selecteer je de DVD, als je hem kunt finalizen zal ook het knopje \"finalize session\" bruikbaar worden.
Link naar reactie
[quote=sxell]Een RW kun je ook afsluiten om \'m op andere DVD-spelers te kunnen afspelen. Ik kon deze optie op m\'n JVC DR M10 gebruiken.\r\n(Ingeruild wegens voortdurende problemen.)[/quote]\r\nJVC DR-M10 is een hele slechte recorder. Je kan deRW met die recorder afsluiten, nodig is het niet. RW kan je probleemloos op iedere computer afspelen Ik heb hem ook gehad, heb nu een Panasonic met harde schijf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...