Ga naar inhoud

Branden MP3 cd,s hoe afsluiten?


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik heb een hele tijd lang geen CD\'s meer zelf geschreven met het resultaat dat ik nu vergeten ben hoe ik ook weer een CD af moet sluiten..... de CD speelt nu namelijk wel af op mijn DVD recorder en schrijver, maar niet op de DVD speler of MP3 speler. Best vervelend als je gebruik wilt maken van je Surround System en het werkt niet... Iemand die mij een beetje wegwijs wilt maken?\r\n\r\nBedankt!\r\nGroetjes Tessa
Link naar reactie
  • 2 weken later...
1.) Als je Easy CD (of Media) Creator van Roxio hebt, doe de je cd in de schrijver.\r\n2.) Gebruik Creator Classic en kies Tools->disc and device utility\r\n3.) Selecteer je sessie en klik onderaan op \"finalize session\"\r\n\r\nIdem met Recordnow Max bijv. is het ook zo eenvoudig.\r\nCd erin, ook de Drive->disc explorer en drive properties nemen, de cd bekijken, op de sessie gaan staan en dan close session doen.\r\n\r\nDe vraag is echter of hij dan wel speelt, een gewone muziekcd moet wel afgesloten zijn, bij een mp3 cd hoet dat normaliter niet perse. De sessie moet afgesloten zijn, dat gebeurd normaliter automatisch, maar de cd (ook wel finalize disc genoemd) hoeft niet afgesloten te zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...