Ga naar inhoud

microfoon doet ut niet


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Lanta;396843]En wat is gisteren dan zo staat dat er bij die post dus niks [B]2005 [/B]maar [B]2008[/B] ? Het staat er gedrukt en geschreven dus maak ik geen fout[/QUOTE]\r\n\r\nIk begrijp jou niet helemaal hoor.... Ik reageer op Platina die een bericht plaatst onder een bericht van mei 2005.\r\nOp een of andere manier voel JIJ je aangesproken, is je bril stuk en begin je tegen mij te vertellen dat ik niet goed lees.....\r\n\r\nKijk nu nog eens GOED naar bericht #17 en bericht #18 en kijk eens hoeveel tijd daar tussen zit.\r\n\r\nKom DAARNA dan even terug en vertel nog eens wat je dwars zit.......
Link naar reactie
[QUOTE=Lanta;396847]Dat kan je iemand die pas op het forum komt toch niet erg veel verwijten vind ik en ikzelf nog veel minder ik antwoord er gewoon op omdat het een zeer recent bericht betrof. Dus een beetje [B]zalven[/B] kan dus geen kwaad en zeker niet op de boodschapper schieten ;)\r\n\r\nHet is algemeen geweten dat vele mensen op internet minder vriendelijk zijn als op straat alhoewel je daar ook veel meer asociale mensen tegen komt dan vroeger. En als je dan als goedzak eens iemand help met raad en daad dan ben je plots een slecht iemand lijkt het wel. Ik ga er me zeker niet al te druk over maken[/QUOTE]\r\n\r\nOok HIER weer een duidelijk teken dat je zelf helemaal niet leest wat er geschreven wordt.....\r\nEr is hier NIEMAND die Platina ook maar enigszins iets verwijt, ik heb alleen (zeer netjes) een advies gegeven om een eigen topic te starten, zodat ze een veel grotere kans heeft om haar probleem op te laten lossen.\r\nDe enige die door gebrek aan inzicht, het niet willen lezen of om een of andere niet nader omschreven rdden een beetje verwijten zit te maken, dat ben je zelf.....\r\n\r\nDus waar jouw probleem nu zit, ik weet het niet, maar ik raad je aan eens een paar keer diep adem te halen, een goede bril op te zetten en dan rustig vanaf bericht nummer 17 alles opnieuw te lezen.......
Link naar reactie
[QUOTE=Lanta;396891]Een leesbril draag ik al (das als je ouder word) dus die heb ik niet meer nodig, en wees gerust [B] ik kan heus wel lezen hoor[/B] ik kijk naar het laatste bericht wat er gepost werd. :?: Misschien heb je frisse lucht of vakantie nodig ? :)\r\n\r\nWat ik alleen maar heb gedaan is geantwoord niet meer en niet minder. En nu ga ik er geen woorden meer aan vuil maken tis me de moeite niet meer. Ik snap nog minder waar jij nu zo een probleem over maakt ?[/QUOTE]\r\n\r\nNogmaals, ik heb helemaal niet op jou gereageerd, maar op Platina. Die heb ik het advies gegeven om een eigen topic te starten.\r\nEn wat gebeurd er dan? Dan kom jij aanzetten met berichten over verwijten maken etc, dat slaat gewoon kant nog wal....\r\nIk had het niet eens tegen jou, maar jij viel mij aan op een advies dat ik Platina gaf...\r\nEcht, dit moet OF aan jouw bril liggen, OF aan de hoeveelheid alcohol die je genoten hebt, OF aan jou zelf....\r\n\r\nHet feit dat je nu NOG niet snapt dat Platina reageert op een topic van meer dan drie jaar oud, zegt genoeg........
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...