Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

Het valt een beetje in de smaak van onverschilligheid en respectloosheid. Maar dat is een andere topic.\r\n\r\nAls je bedenkt dat er in NL zo\'n hype is over de Mohammed cartoons, dan moet nu dor zulk soort mopjes de halve christen wereld op z\'n kop gaan staan. \r\n\r\nOverigens ben ik zelf heiden en ik doe er niets aan. Mijn buurgemeenschap, respecteerd dat ik ongelovig ben en dat respecteer ik ook van hun dat ze wel een geloof hebben. Maar maakt dat hun of mij minder of meer.\r\n\r\nKom op mensen, er is in de afgelopen 2000 jaar meer dan 1 x gespot met welke geloof dan ook. Ik denk dat we hierover eens moet op houden en kijken waar het eigelijke probleem ligt. En dat is tolerantie van elkaar. \r\n\r\nIk woon hier in een wijk, waarvan merendeel zwart is, (excuses voor de grove benaming maar zo gaat dat hier. Je bent zwart of blank, in deze wijken) om het maar even duidelijk te stellen. Aan de overkant van het spoor bij ons staat een Ghettowijk, vol met latino\'s. En mijn buren zijn lid van KKK. Als iedereen, iedereen in hun eigen waarde Zou laten, dan zou er veel minder onverschilligheid en respectloosheid zijn. \r\n\r\nEn dan kan men nog eens lachen om de idiotiie van elkaars geloof. \r\n\r\nKortom als je het mijn vraagt, vond ik het mopje van Willem40, erg grappig. Jesus Saves !! :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote=willem1940]Gepikt van een Belgisch Politiek Forum (en let op het prachtig Nederlands!):\r\n\r\nOorspronkelijk bericht door Basy Lys \r\n\r\nJesus Saves!\r\n\r\nMohammed bleef maar aan de oren zagen van God omdat Jesus aan Zijn Rechterzijde mocht zitten, terwijl hij er werkelijk van overtuigd was dat hij de \"laatste profeet\" was.\r\n\r\nGod was dat gezaag al lang beu en zei uiteindelijk tot Mo: wel, we zullen een wedstrijd organiseren om te zien wie nu wel de beste is. Jij en Jesus moeten voor mij een computerprogramma maken waarin al jullie kennis zit. Jullie krijgen daar een hele dag voor en om klokslag 12 zal ik jullie werkstukken beoordelen.\r\n\r\nMo en Jesus installeerden zich elk achter een computer en begonnen verwoed te programmeren. Schermen, dialogen, grafieken, code, scripts ...\r\n\r\nEen minuutje voor het einde van de test sloeg een bliksem in en zaten de computers zonder electriciteit.\r\n\r\nMo begon te vloeken en te tieren dat dit niet eerlijk was. Jesus bleef er zoals steeds rustig bij.\r\n\r\nToen er terug stroom was, en Mo nog steeds aan het vloeken en het tieren en het zwaaien met z\'n kromzwaard, startte Jesus rustig zijn computer terug op en zie: het prachtigste programma startte op, nog boven de verwachtingen van God.\r\n\r\nMo kloeg dat dit oneerlijk was maar God verklaarde toch Jesus de Overwinnaar.\r\n\r\nWaarom? Omdat Jesus iets heeft wat karakteristiek is voor Hem:\r\n\r\nJesus Saves![/quote]\r\n\r\nDit is geen grapje, dit is geweldig!
Link naar reactie
Het leven.... andersom\r\n\r\nZou nog niet zo slecht zijn!\r\n\r\nIk bedoel, Ok, het leven is hard, het kost je je leven en wat krijg je ervoor terug?\r\n\r\nJe gaat dood.\r\n\r\nDaarom denk ik dat het leven eigenlijk andersom zou moeten zijn,\r\n\r\nongeveer zo.....\r\n\r\nEerst ga je dood, dan heb je dat alvast achter de rug.\r\n\r\nDan breng je een aantal jaren door in het bejaardentehuis.\r\n\r\nEen beetje bingoën en kaarten.\r\n\r\nJe gaat steeds beter zien, horen, en krijgt zo langzamerhand een beetje haar.\r\n\r\nZelfs je echtgeno(o)t[e] gaat er weer een beetje fatsoenlijk uitzien,\r\n\r\nwat weer gevolgen heeft m.b.t. andere (seksuele) gevoelens waarvan je niet\r\n\r\nwist dat ze er waren.\r\n\r\nEr wordt goed voor je gezorgd tot je er op je 65e uit wordt gegooid\r\n\r\nomdat je te jong bent.\r\n\r\nVervolgens krijg je van je baas een gouden horloge, en begin je met werken.\r\n\r\nje bent rustig aan met veel vrije dagen en naarmate je langer werkt word je\r\n\r\nalleen maar minder gestresst.\r\n\r\nJe seksuele gevoelens spelen nog meer op nu omdat het lichaam van je\r\n\r\nlevenspartner goddelijke vormen begint aan te nemen.\r\n\r\nNa een jaartje of 40 te hebben gewerkt ben je jong genoeg om een beetje de\r\n\r\nbeest uit te gaan hangen.\r\n\r\nAan school hoef je nog niet te denken.\r\n\r\nJe gaat elk weekend feesten, probeert alcohol en drugs uit, want over 25 jaar is het toch allemaal afgelopen.\r\n\r\nJe neemt lekkere vakanties naar Spanje en gaat iedere winter(apres)skiën, want je hebt 40 jaar een goede baan gehad en dus geld zat!\r\n\r\nNu ben je klaar om je studententijd in te gaan, je gaat je verder bekend maken met de alcoholische drankjes en XTC-tjes.\r\n\r\nLeren en huiswerk maken? Joh, das niet nodig, je hoeft toch niet\r\n\r\nmeer te gaan werken.\r\n\r\nOp je 12e ga je naar de basisschool. Je hebt geen enkele verantwoordelijkheid en je kan zoveel spelen als je wilt.\r\n\r\nDan word je baby, je wordt aan de lopende band geknuffeld en vertroeteld en\r\n\r\ntenslotte kruip je lekker in een jonge vrouw, je brengt je laatste 9 maanden zwevend door.\r\n\r\nEn het mooiste komt nog:\r\n\r\nJE EINDIGT ALS EEN SPETTEREND ORGASME !!
Link naar reactie
[quote=Drentsig][url]http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/videospelers_en_recorders/25145753.html%3Freturn%3DeJwdi1EKgzAQRO8i6KfpGmwlIsVeRFITMBhNSLZqW3r3bvyZfTM7IwWIrxGXNgpobiJ7BrdH3U6IXjA2O6%252FXcpFhRm%252BlxFiulsmXMm7Abd[/url]\r\n\r\nLOL[/quote]\r\n\r\n :-P is nog best te maken denk ik :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=Snappie][quote=VMSW]@snappie, dat filmpje is er al heel lang, kijk eens: [url]www.stupidvideos.com[/url] :) (is prachtig, de meeste)[/quote]\r\n\r\nThanks! leuke site, zit zelf vaak op deze: [url]http://www.metacafe.com/[/url] ook leuk>[/quote]\r\n\r\nAls je MetaCafe (het progje) download en installeert kun je de filmpjes automatisch naar je PC halen. Ben je altijd op de hoogte van de laatste/leukste filmpjes en staan ze ook gelijk op je PC (je hoeft dus niets stream op te nemen.....).\r\nZelf heb ik bij de opties aangeven dat het niet automatisch op mag starten als de PC aangaat....
Link naar reactie
[quote=reintje]\r\n\r\nAls je MetaCafe (het progje) download en installeert kun je de filmpjes automatisch naar je PC halen. Ben je altijd op de hoogte van de laatste/leukste filmpjes en staan ze ook gelijk op je PC (je hoeft dus niets stream op te nemen.....).\r\nZelf heb ik bij de opties aangeven dat het niet automatisch op mag starten als de PC aangaat....[/quote]\r\n\r\nHmmm, heb em er op gezet, (nieuwsgierig hé) effe rondgehobbeld en er weer af gepleurt, ik kijk wel stream (verbinding is snel zat)\r\nWel handig! maar voor mij niet nodig (nog meer zooi op de pc) :mrgreen: :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...