Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

A little boy had to write a report for school, so he went to his mother and asked, “Mom, where did I come from?”\r\n\r\nSurprised at hearing such a question from her child, the mother discreetly answered, “Um, the stork brought you.”\r\n\r\n“And where did YOU come from?” the boy continued.\r\n\r\n“Well, the stork brought me, just like he brought you. Now go to your room. No more questions, please.”\r\n\r\nBut the boy persisted. “What about Grandma? Where did Grandma come from?”\r\n\r\n“Look, the stork brought Grandma, the stork brought me, the stork brought you! Now go to your room. I do not want to talk about this any more!”\r\n\r\nSo the little boy went to his room and began writing his report.\r\n\r\n“Our family hasn’t had a normal birth in three generations...”
Link naar reactie
An explorer deep in the Amazon jungle found himself surrounded by a group of bloodthirsty cannibals. The explorer said quietly to himself, \r\n\r\n“I’m doomed!”\r\n\r\nSuddenly a ray of light appeared from the sky, and a voice boomed out, “No, my son, you are not doomed. Pick up that stone at your feet and bash in the head of the chief standing in front of you.”\r\n\r\nThe explorer picked up the stone and attacked the chief. After a few swift blows, he looked down at the chief’s lifeless body. The rest of the cannibals stared silently at the explorer.\r\n\r\nThen the voice boomed out again: “Okay...now you’re doomed.”
Link naar reactie
There is an indian tribe, where the local Chief is Sitting Bull. \r\nOn a certain day his son comes to his Teepee and ask him. \r\nFather, I have many questions for you. \r\nThe Chief says, ask away my son, you can ask me anything. \r\nOkay the son says; Where do you get all our names from.\r\nI mean for instance my little sister, she is called Running Bear. \r\nThe Chief; That is very easy, son, on the night that your sister was born\r\na bear was running through our Teepee. So we called here Running Bear.\r\nOkay said the son, that is than obvious. But how about my brother.\r\nHe is called Howling Moon, where did that came from. \r\nVery simple my son, say the Chief. \r\nHe was born on the day that the full moon was in the sky \r\nand the wolfs were howling at the moon. \r\nThat is why we called him Howling Moon.\r\nBut why all these questions Two Dogs Screwing
Link naar reactie
In de trein:\r\n\r\nJan-Peter Balkenende, Jan Marijnissen, Katja Schuurman en Majoor Bosshardt zitten in een treincoupé.\r\nPlotseling rijdt de trein door een donkere tunnel.\r\nNa enkele ogenblikken hoort men het geluid van een kus, \r\ngevolgd door het geluid van het geven van een oorvijg.\r\nDe trein verlaat de donkere tunnel. Jan-Peter, Jan M, Katja en Majoor kijken elkaar verbaasd aan.\r\nZe zien niets bijzonders, behalve het feit dat Jan-Peter over zijn pijnlijke gezicht wrijft.\r\nMajoor denkt: \"Jan-Peter heeft vast Katja gekust en hiervoor een mep op zijn gezicht gekregen.\"\r\nKatja denkt: \"Jan-Peter wilde mij natuurlijk kussen,maar heeft zich blijkbaar vergist en Majoor gekust en hiervoor een knal gekregen.\"\r\nJan-Peter denkt: \"Wat gebeurt mij nou?: Jan M kust Katja, en Katja slaat mij omdat ze dacht dat ik het was.\" \r\nJan M denkt: \"Ik wou dat we in de volgende tunnel waren. Dan kus ik nogmaals op mijn hand en sla ik Jan-Peter nog een keer op zijn gezicht!\"
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan]In de trein:\r\n\r\nJan-Peter Balkenende, Jan Marijnissen, Katja Schuurman en Majoor Bosshardt zitten in een treincoupé.\r\nPlotseling rijdt de trein door een donkere tunnel.\r\nNa enkele ogenblikken hoort men het geluid van een kus, \r\ngevolgd door het geluid van het geven van een oorvijg.\r\nDe trein verlaat de donkere tunnel. Jan-Peter, Jan M, Katja en Majoor kijken elkaar verbaasd aan.\r\nZe zien niets bijzonders, behalve het feit dat Jan-Peter over zijn pijnlijke gezicht wrijft.\r\nMajoor denkt: \"Jan-Peter heeft vast Katja gekust en hiervoor een mep op zijn gezicht gekregen.\"\r\nKatja denkt: \"Jan-Peter wilde mij natuurlijk kussen,maar heeft zich blijkbaar vergist en Majoor gekust en hiervoor een knal gekregen.\"\r\nJan-Peter denkt: \"Wat gebeurt mij nou?: Jan M kust Katja, en Katja slaat mij omdat ze dacht dat ik het was.\" \r\nJan M denkt: \"Ik wou dat we in de volgende tunnel waren. Dan kus ik nogmaals op mijn hand en sla ik Jan-Peter nog een keer op zijn gezicht!\"[/quote]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...