Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

[QUOTE=willem1940;312597]Nee, dat laat ik over aan mensen die zo gewend zijn dat \"leuk\" te vinden dat ze ook vreselijk moeten lachen als er iemand echt doodvalt.[/QUOTE]\r\n\r\nNou speciaal voor jou dan:\r\n\r\n[URL=\"http://youtube.com/watch?v=8YT2xHbqKq4\"]http://youtube.com/watch?v=8YT2xHbqKq4[/URL]
Link naar reactie
afdeling vage uitspraken,,,\r\n\r\nAan alle studenten: wordt bokser, meer kans op slagen. \r\nIk snoof ooit Coke, maar de ijsblokjes blokkeerden mijn neusgaten. \r\nBedenk steeds dat je uniek bent, zoals iedereen. \r\n24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? \r\nHet is niet leuk om een jaar ouder te worden, maar het is nog altijd beter dan het alternatief. \r\nSla nooit een man met een bril. Sla hem met je vuist, dat komt harder aan. \r\nAls ik de dood overleef, overleef ik waarschijnlijk alles. \r\nIk mis mijn ex nog steeds, maar het is er niet meer zo ver naast. \r\nAls je ouders geen kinderen konden krijgen, dan jij waarschijnlijk ook niet. \r\nIk steun openbaar onderweis. \r\nMaak me niet kwaad, ik heb niet veel plaats meer om het lijk te verbergen. \r\nKritiek is nog niet half zo efficiënt als sabotage. \r\nEn op de achtste dag zei God: \"OK, Murphy, nu is het jouw beurt.\" \r\nIk kna 300 woodren pre mniuut tpynen. \r\nMaak je geen zorgen over dement worden, je zal het toch niet beseffen. \r\nIemands recht om te roken stopt daar, waar het gezicht van iemand anders begint. \r\nMijn dokter zei me te stoppen met die dineetjes voor vier, tenzij er drie andere mensen bij waren. \r\nLees goed na je geen woorden overgeslagen hebt. \r\nJe dorp heeft gebeld. Ze willen hun idioot terug. \r\nAls alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien. \r\nEen wijs man speelt geen haasje-over met een eenhoorn. \r\nHet leven is te kort om te discussiëren, dus heb ik altijd gelijk. \r\nMijn minderwaardigheidscomplex is niet zo goed als het jouwe. \r\nOp dit moment heb ik een deja vu en geheugenverlies tegelijkertijd. Ik denk dat ik dit al eens eerder vergeten ben. \r\nHet enige dat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat geld niet gelukkig maakt. \r\nLange periodes van droogte worden steeds gevolgd door periodes van regen. \r\nWees consequent, maar niet altijd. \r\nAls je iemand niet kan uitstaan, loop dan eens een kilometer in zijn schoenen. Op die manier ben je en kilometer van hem verwijdert en heb je ook nog eens zijn schoenen. \r\nVerjaardagen zijn gezond: hoe meer je er hebt, hoe langer je leeft. \r\nEr zijn drie soorten mensen: zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen. \r\nAls je nooit de eerste keer slaagt, moet je niet gaan parachutespringen. \r\nKinderen op de achterbank veroorzaken ongelukken. \r\nOngelukken op de achterbank veroorzaken kinderen. \r\nAls je doodvriest en naar de hel gaat, moet het ergens onderweg toch wel deugd doen. \r\nEen Duitser, een Fransman en een Belg komen een cafe binnen. Zegt de cafebaas: \"Is dit een grap?\" \r\nIk ben niet gespannen, alleen heel, héél alert. \r\nWie vroeg sterft is langer dood. \r\nIk mag dan gek zijn maar ik kan wel vliegen. \r\nVroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van. \r\nGod maakte de man en zei: \"Goed!\" God maakte de jongen en zei: \"Nog beter!\" God maakte de vrouw en zei: \"Twee op drie is niet slecht.\" \r\nIk geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk. \r\nAls je rijdt, leg je je leven in de handen van je voeten. \r\nVliegen is jezelf op de grond werpen en missen. \r\nIk wil sterven in mijn slaap, net als mijn grootvader. Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus. \r\nWie het laatst lacht, denkt het traagst. \r\nIk heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed. \r\nLicht is sneller dan geluid. Daarom zien mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken. \r\nOp een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: \"Waar is mijn dak naartoe?\"
Link naar reactie
Nou; maar héél even reageren op wat aan al die valpartijen enzo \'zo leuk\' is..\r\nIk kan me goed vinden in de gevoelens die Willem 1940 daarover ventileert;\r\n(ben zelf nóg wat antieker) .. Ik leerde jaren \'30 (vorige eeuw) ongeveer zo: \r\n\"je krijgt als je geboren wordt twéé ogen en oren, tien vingers en tenen;\r\ndie zitten aan jouw éne lichaam, met ook twee armen en twee benen ..\r\nbehandel ze voorzichtig; wat je stukmaakt is voorgoed verdwenen\". \r\nIk zag héél wat mensen \'leuk\' vallen (en zag óók de indirecte -latere- gevolgen)...\r\nAls verstokte roker (menig hedendaags \'kritisch\' academicus kon afstuderen \r\nmede dankzij tabaksaccijnzen die mijn generatie intussen wél mooi inleverde)..\r\nzeg ik alléén maar :\"já; van leven ga je dood !\" (en laat mij lekker met rust...) \r\nZie ook dat het zitten op het \'Haagse pluche\' érgens van betaald moet worden\r\n(\"wát zullen we nú weer eens extra gaan belasten?\" ligt voor de hand.. ).. \r\nHet is wel érg makkelijk om de \'plotselinge gezondheidsmanie\' te aanbidden !
Link naar reactie
Dan heb ik ook weer een kleine bijdrage.\n \n[FONT=Times New Roman][SIZE=3]De passagiers van een vliegtuig zitten allemaal op hun plaats en wachten op de piloten om te vertrekken. Twee mannen komen binnen en lopen traag naar de cockpit. Ze dragen een pilotenuniform en een donkere bril. De ene heeft een hond aan de leiband en de andere tikt met een witte stok voor zich uit op de vloer. Ze bereiken de cockpit zonder problemen en sluiten de deur achter zich. Verschillende passagiers lachen wat zenuwachtig naar elkaar, fronsen hun wenkbrauwen of doen alsof ze het een leuke grap vinden.[/SIZE][/FONT]\n[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Enkele seconden later starten de motoren en begint het vliegtuig over de startbaan te rijden. Het toestel gaat steeds sneller, maar het stijgt niet op. Door de venstertjes zien de passagiers dat het vliegtuig recht op een uitgestrekt meer afstevent, aan het einde van de startbaan. Het vliegtuig raast nu met zeer hoge snelheid vooruit en verschillende passagiers beginnen te beseffen dat ze nooit zullen opstijgen en dus in het meer zullen terechtkomen. Er wordt uit vele kelen luid gegild, maar net op dat moment trekt het vliegtuig lichtjes op en komt het zonder problemen van de grond.[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=3][FONT=Times New Roman]De passagiers komen stilaan tot bedaren en praten nog wat na over die angstaanjagende \"grap\". Enkele minuten later is het incident vergeten.[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=3][FONT=Times New Roman]In de cockpit betast de piloot het dashboard, vind de automatische piloot en zet hem in werking. Plots zegt de piloot:[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=3][FONT=Times New Roman]\"Weet je wat me soms bang maakt?\"[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=3][FONT=Times New Roman]\"Nee?\" zegt de co-piloot.[/FONT][/SIZE]\n[SIZE=3][FONT=Times New Roman]\"Op een dag beginnen ze te laat te gillen en dan gaan we er allemaal aan.\" [/FONT][/SIZE]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT] \n[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Gr.jan48[/SIZE][/FONT]
Link naar reactie
[quote=reintje;313155]* dit is een lachende smiley*\n \n \n \n \n \n \n \n \nHeb even geen zin om allerlei fratsen uit te halen, want plaatsen van een enkele smiley lukt nu even niet, wat me anders wel lukt...[/quote]\n \nBedoel je zo? [ATTACH]10761[/ATTACH] Of zo? [ATTACH]10762[/ATTACH]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...