Ga naar inhoud

van camera na pc --> gaat nogal traag


Aanbevolen berichten

ik zie net dat ik via mijn fire-wire verbinding, ( van videocamera na pc ) maar met 277kb/s ga. nu is dit mijn eerste keer, en maakt het niet zo uit, het is maar een klein filmpje!\r\nmaar volgens mij moet het toch met ettelijke MB/S kunnen gaan, dat firewire?\r\n\r\nwat kan er aan de hand zijn?\r\n\r\nheb een spliksplinter nieuwe hp pavilion, voldoet ruim aan de specs. videocamera is type: dv-gr700 van het merk jvc. \r\n\r\nGr. RioolDokter
Link naar reactie
Niemand een idee? Ik dacht namelijk dat Fire-wire wel een 20mb/s kan halen??? nu duurt het overzetten van 1 MINI DV bandje ruim 220uur (!) zie ik nu staan....dat is wel erg hopeloos...\r\n\r\nKan het aan de software liggen???\r\n\r\nIk gebruik: WinDVD creator\r\n ,, : JVC DV GR700 ( digitale videocamera )\r\n ,, : P4 systeem, snelle hd, 1gb ram ( ruim voldoende allemaal dus? )\r\n\r\nmaar echt vaag dat het zo traag is\r\n\r\nRioolDokter
Link naar reactie
Ik weet niet hoe en wat je allemaal doet ,maar een mini dvd bandje van een uur overzetten duurt precies een uur.\r\nZelfs op een pentium 3 van 800 mhz.\r\nAls de pc het niet bij kan houden krijg je last van zogenaamde dropped frame\'s ,maar het duurt nooit langer dan een uur. Zelfs als je captured via usb is het nog steeds een uur.\r\nEen uur dv-avi is ongeveer 13 gig ,dus je kunt zelf ongeveer uitrekenen wat de firiwire snelheid zal zijn.\r\nOok het terugschrijven naar de kamera (wat met sommige kamera\'s kan) via de fire wire ,duurt bij een uur film precies een uur.
Link naar reactie
Met Movimaker kun je ook capturen en als je de juiste versie van Nero hebt gaat het daar ook al mee.\r\nAnders is ieder videobewerkings prg er geschikt voor.\r\nIk heb nog nooit gehoord dat een uur film capturen langer zouw duren als een uur.Op wat voor manier dan ook.\r\nHet gaat toch wel over een mini-dv kamera neem ik aan .\r\nEen kamera waar digitale bandjes in gaan.!!\r\nZoals ik al eerder zei ,als de pc het niet bij kan houden krijg je dropped frame\'s ,en als er dat erg veel zijn een erg schokkerige film. Maar het opnemen doet altijd maar 1 uur . De kamera staat gewoon op afspelen.\r\nFire wire ,of usb ,of analoog ,,het duurt altijd even lang ,,een uur dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...