Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2005 Delen Geplaatst: 31 maart 2005 Studio 9 herkant mijn dig. videocamera niet. Het is een Sony DCR-TRV33E. Deze camera is aangesloten op een fire wire kaart. Deze kaart heb ik laten testen en is OK. Krijg steeds de melding herkent camera niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 Heb je wel je drivers van je Sony camera geinstalleerd ?? Die krijg je meegeleverd met de camera. Die ff installeren op je pc, en vervolgens zal je video camera herkent worden.\r\n\r\n\r\nSuc6... (H) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 Ik heb de drivers geinstalleerd maar de camera wordt evengoed niet herkent. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2005 Drivers ,,die heb je helemaal niet nodig ,en worden ook al niet met een videokamera mee geleverd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2005 Ik heb het zelf ook in het begin gehad met mijn Sony DCR-TRV33E, maar ik heb toen mijn computer volledig leeg gehaald en opnieuw alles geinstalleerd, daarna werkte de firewire met de camera te samen. het is vermoedelijk toch een vervuiling in je software. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2005 Ik had eerst Me op een pc staan .\r\nDe jvc kamera werkte wel ,maar de sony werd niet herkend.\r\nOok beeld terug sturen werkte niet.\r\n\r\nToen xp op die pc gezet.\r\nEr werkte niets ,en er bleef gezeurd worden om drivers die er niet zijn.\r\n\r\nDaarna Win2000 er op gezet ,en allebij de kamera\'s werkte metteen ,zonderverder gezeur over drivers of zo.\r\n\r\nMet mijn nieuwere pc\'s waar standaart XP op zat heb ik nog geen problemen gehad. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen