Ga naar inhoud

Aanschaf nieuw systeem


Aanbevolen berichten

als je alen wilt internetten heb je aan 400-500 € genoeg voor gamen is je budget liemiet\r\n\r\nom te internetten en lighte games te spelen (stijl gta vice city had ik zo iets genomen :\r\n\r\nAMD XP 2200+ of hooger\r\n512 mb ram\r\n80GB\r\n64 of 128 mb video\r\n\r\nen wat kater zegt, koop je aleen de pc kast met inhoud, of ook scherm, en toetsen bord...
Link naar reactie
[quote]2 Ghz prosessor (liefst een AMD prosessor of een Intel)[/quote]\r\n\r\nKen jij nog veel andere smaken voor een desktop dan?\r\n\r\nMaar ik zou, vooral als je wilt gamen én een beetje op de centen wilt letten, zeker voor AMD gaan, waarschijnlijk een Athlon XP (tegenwoordig Sempron) of een low-end Athlon 64.\r\n\r\nEen 128 MB grafische kaart zegt niet zoveel. Er zijn ook PC\'s met een ingebouwde Intel Extreme chip, die dan 128 MB van het ssyteemgeheugen inpikt, en dan heb je dus ook een 128 MB grafische kaart... Ik zou voor minstens een GeForce FX 5700 gaan, of een ATI Radeon 9800 (ben niet zo thuis in ATI).\r\n\r\nEn met 700 euro heb je niet zo bar veel qua gaming grade PC, maar hier moet je toch wat mee kunnen, dacht ik zo.\r\n\r\nIk zit hier zelf op [url]www.alternate.nl[/url] een PC-tje in elkaar te klikken... Wauw... Athlon 64 FX55, 4 GB Dual-Channel RAM, [i]twee[/i] XFX GeForce 6800 Ultra PCI-E kaarten (SLI natuurlijk), 2x250 HD, 19\" BenQ TFT erbij en nog wat zaakjes... Maar ja, wél dik 4000 eurootjes. Zal nog wel even bij de digitale versie blijven, de real-world versie hiervan is nog een beetje te prijzig. But we can dream, can\'t we?\r\n :-P :-P :-P
Link naar reactie
[quote=\"JohnL\"\r\nIk zit hier zelf op [url]www.alternate.nl[/url] een PC-tje in elkaar te klikken... Wauw... Athlon 64 FX55, 4 GB Dual-Channel RAM, [i]twee[/i] XFX GeForce 6800 Ultra PCI-E kaarten (SLI natuurlijk), 2x250 HD, 19\" BenQ TFT erbij en nog wat zaakjes... Maar ja, wél dik 4000 eurootjes. Zal nog wel even bij de digitale versie blijven, de real-world versie hiervan is nog een beetje te prijzig. But we can dream, can\'t we?\r\n :-P :-P :-P[/quote]\r\ndat systeem wil ik ook wel, maar voordat mijn vader mij er zo een geeft moeten er nog wel wat jaartjes overheen, of hij met de staatsloterij winnen :mrgreen: \r\n\r\nmaar je hebt gelijk een doom 3 systeem kun je niet voor 700€ kopen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...