Ga naar inhoud

Overzetten Pinnacle bestanden op een andere computer


Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nIk heb een probleem met Pinnacle Studio 8. Er moet hier in huis 1 computer geformateerd worden, maar we kunnen de bewerkte en afgemaakte films niet meer openen op de andere computer. Op de goede computer staat Pinnacle nu geinstalleerd en alle filmbestanden die we konden vinden van pinnacle hebben we ook overgezet. Als we nu een *.stu bestand openen zegt pinnacle dat deze niet geladen kan worden/dat hij het niet kan vinden. Welk bestand moet ik openen/verplaatsen/kopieren? \r\n\r\nBVD (Y)
Link naar reactie
ik neem aan dat .stu bestand het projekt is dat je wilt inladen in pinnacle ,de meeste programma\'s werken met projekten maar deze zijn gekoppeld of gelinkt aan inputbestanden\r\nen alle instellingen zijn opgeslagen in dat projektbestand.Als de links niet meer kloppen en /of\r\ninputbestanden staan niet de pc ,is dit projekt nutteloos en zal je het feitelijke input bestand terug moeten inladen en alles terug instellen en dus terug een nieuw projekt moeten creeeren
Link naar reactie
Je moet ook heel de gecapturde(opgenomen) film hebben.\r\nHet stu bestand is alleen maar een bestand met de gegevens ,welke stukken film ,welke overgangen ,welke muziek enz gebruikt worden.\r\nHet onbewerkte film bestand is meestal een avi(geen difx) bestand en is erg groot.\r\nOf als je kiest voor capturen in mpg(1 of2) dan is het natuurlijk een mpg bestand.\r\nOok al heb je deze bestanden en het stu bestand ,dan zal dit nog niet werken denk ik ,want het stu bestand gaat de opgenomen beelden zoeken op een plaats die op de andere pc niet bestaat.\r\n\r\nDus de onbewerkte film zoeken ,avi of mpg ,en deze kopieren ,en met monteren opnieuw beginnen (denk ik) :-(
Link naar reactie
bedankt voor jullie reactie animal en tarzan 1990. Ik heb op de 2e computer de bestanden precies op dezelfde locatie gezet als op de computer die geformateerd moet worden, dus de \'ruwe\' film in gedeelde documenten, de pinnacle bestanden in mijn map, maar pinnacle blijft volhouden dat hij het project niet kan openen, kortom, erg vaag dus. Ik hoop dat jullie of iemand anders mij kan helpen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...