Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Hallo Flater (en andere nieuwelingen ook, die ik vergeten ben), welkom in ons \"langste draadje van de wereld\". Je zult er vast wel van gehoord hebben, of gezien op het oude faqmanforum. :-) \r\nDaar zijn we ruim anderhalf jaar mee bezig geweest.\r\nHelaas kon de oude topic niet meeverhuizen. Momenteel stelt het nog niks voor, maar daar gaan we met z\'n allen weer hard aan werken. :-P
Link naar reactie
Ja, dat zag ik vannacht ook pas bewust... :-| Ik zal Admin er terstond op aanspreken! :twisted: :mrgreen:\r\n\r\nWant ja... alleen Modje heeft ontheffing (A) (proud) \r\n\r\n[i]Uit de huisregels;[/i]\r\n[quote]En bovenmatig uitroepteken en/vraagtekengebruik [of elk ander teken, dus ook geen tekens die een smiley moeten voorstellen] wordt niet geaccepteerd en wordt verwijderd. Houd hier zelf rekening mee als je de titel formuleert. \r\n[color=blue][u]Modje heeft uiteraard ontheffing. [/u][/color] :mrgreen: \r\n[/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...