Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Richt]@ elmo Zit weer bij maatschappijleer, net een toets gemaakt over politiek een 6.8. Laughing\r\nHEt is nu licht dus kunnen mijn Gloeilampje jes wel uit\r\n\r\nis het bij jullie op de schaal van 10 of op de schaal van 20?? ;-) :-P\r\n\r\nhoe maak je eichlijk een citaat??[/quote]\r\n\r\nKijk, zo dus (proud) ! \r\nOnderaan ieders berichtje zie je een icoontje met \" dit erin. Als je daarop klikt opent het berichtvenster, inclusief het berichtje van de originele schrijver. Dat heb ik dus nu bij jou gedaan.
Link naar reactie
[quote=Snappie][quote=trogdor]Zo...lekker aan het paasborrelen hierzo. Ambtenaren, he...dat begrijpen ullie toch wel? |-)[/quote]\r\nJa hoor ik wel, ik ga wel weer werken met de pasen (cry) (cry) (cry)[/quote]\r\nHoi Snappie, vandaag nog naar Houten met de trein geweest.\r\nEn verleden week dinsdag van Amersfoort naar Ede. Die trein rijd maar 1 x per uur en op de heenweg stond hij 10 minuten stil in Barneveld voor een speciale trein vanuit Wageningen (een blauwe met gele letters, meer zag ik niet zo snel) en toen ik in Ede klaar was (inschrijven uitzendbureau) was ik 2 minuten te laat, dus uurtje wachten. Kan gebeuren. ;-) (proud) (B) (B) (B) (B) (B) en extra voor de pasen na het werk. (B) (B) (B) (B) (B) (B)
Link naar reactie
[quote=Navy][quote=Richt]@ elmo Zit weer bij maatschappijleer, net een toets gemaakt over politiek een 6.8. Laughing\r\nHEt is nu licht dus kunnen mijn Gloeilampje jes wel uit\r\n\r\nis het bij jullie op de schaal van 10 of op de schaal van 20?? ;-) :-P\r\n\r\nhoe maak je eichlijk een citaat??[/quote]\r\n\r\nKijk, zo dus (proud) ! \r\nOnderaan ieders berichtje zie je een icoontje met \" dit erin. Als je daarop klikt opent het berichtvenster, inclusief het berichtje van de originele schrijver. Dat heb ik dus nu bij jou gedaan.[/quote]\r\n\r\nok thanx\r\n\r\n@kater : ik hoop ook dat je word aangenoomen, ik zouw geen heeledaagen niks kunnen doen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...