Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=kater][quote=Thijs]Nee hoor, vandaag ff geen tentamens, morgen scheikunde over allemaal onzin.[/quote]\r\nAllemaal onzin, je doet het toch wel met plezier hoop ik?\r\nWat wil je later voor een baan hebben?[/quote]\r\n\r\nAch joh allemaal een beetje saaie dingen, polymeren, esters, redox, nafta instalaties enz.\r\n\r\nWeet nog niet zkr maar ik ga wrs HBO Chemische Tecnologie doen of HBO Chemie
Link naar reactie
[quote=kater]\r\nNiet iedereen zit op school.\r\nIk ben helaas werkloos, maar anders was ik naar mijn werk gegaan en ik denk dat meer dan de helft van de bezoekers op dit forum werken. ;-) (C)[/quote]\r\n\r\nNóg wel ja, per 1 april zijn we de lijn Arnhem-Tiel kwijtgeraakt, binnekort de lijn Ede-Amersfoort en ik verwacht dat Nijmegen Roermond straks ook afgelopen is. De lijnen Arnhem- Winterswijk, Zutphen-Oldenzaal en Zutphen-Oldenzaal waren we al kwijt.\r\nDan alle spoorlijnen in het noorden van het land die we kwijt zijn en alle lijnen die we nog kwijt gáán raken.\r\nKortom de ns lijnen zijn in de aanbieding en de diverse directie\'s en raden van bestuur varen er wel bij, en het rijdend personeel zoekt het maar fijn uit.\r\nKan straks dus kiezen tussen: overplaatsing naar de randstad, of ontslag en een baan bij bv Syntus (mag ik 8 uur per dag, 5 dagen per week, jaar in jaar uit op Arnhem-Tiel rijden +o( ), of een schop onder m\'n kont, uiteraard zónder de gouden handdruk die directieleden elkaar zo graag geven.\r\n\r\nKater, \r\nWerkloos zijn is niks, maar werk hebben dat bol staat van de onzekerheden, stress, en totaal uitgekleed wordt (het werk dus) waarbij op de werkvloer ook nog een groot wantrouwen naar de directie is, is ook niet alles.\r\n\r\nZo dat ben ik effe kwijt, tis misschien de plaats niet maar toch :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-@ :-@
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...