Ga naar inhoud

Pinnacle Studio 9 vliegt er uit.


Aanbevolen berichten

Ik het Pinnacle Studio 9 en het binnenhalen en monteren van een video levert geen problemen op, Maar zodra ik probeer om de film te maken, maakt niet uit wat, AVI, VCD, SVCD of wat al niet meer mogelijk is, dan klapt het programma er uit.\r\nIk krijg dan regelmatig zo\'n mooi (!) blauw scherm.\r\nEerst dachten we dat het aan de BIOS van mijn PC lag, dus deze geupdate, hielp niks.\r\nIk heb een pentium 4 PC met 512 MB intern geheugen, Matrox beeldscherm. 2 harde schijven 40 en 80 GB. \r\nBesturingssysteem is Windows XP home edition.\r\n\r\nWie heeft dit ook gehad en/of kan mij de oplossing geven voor dit probleem.\r\n\r\nPS: Als ik spelletjes draai die vrij \"zwaar\" zijn (bv. Grand Prix 4) heb ik het zelfde probleem!
Link naar reactie
Ik gebruik Dazzle90 tesamen met Studio9 die erbij wordt geleverd. Ik krijg ook een blue scherm maar dat gebeurt als ik opneem. Via pinnacle al diverse patches gekregen maar de problemen zijn niet opgelost:\r\nIk moet eerst AM draaien en daarna Studio starten. Vervolgens klapt het systeem in een crash nadat i opnemen stoppen heb gedrukt. De video is wel te vinden op mijn systeem. Maar soms met soms zonder geluid.\r\nSteeds weer opnieuw studio installeren en maar hopen dat het geod gaat duurt vele uren.\r\nHeb geen suggestie. Misschien heb jij ze?\r\n\r\n\r\n\r\n[quote=warmoltz]Ik het Pinnacle Studio 9 en het binnenhalen en monteren van een video levert geen problemen op, Maar zodra ik probeer om de film te maken, maakt niet uit wat, AVI, VCD, SVCD of wat al niet meer mogelijk is, dan klapt het programma er uit.\r\nIk krijg dan regelmatig zo\'n mooi (!) blauw scherm.\r\nEerst dachten we dat het aan de BIOS van mijn PC lag, dus deze geupdate, hielp niks.\r\nIk heb een pentium 4 PC met 512 MB intern geheugen, Matrox beeldscherm. 2 harde schijven 40 en 80 GB. \r\nBesturingssysteem is Windows XP home edition.\r\n\r\nWie heeft dit ook gehad en/of kan mij de oplossing geven voor dit probleem.\r\n\r\nPS: Als ik spelletjes draai die vrij \"zwaar\" zijn (bv. Grand Prix 4) heb ik het zelfde probleem![/quote]
Link naar reactie
lastig om hier een goed antwoordt op te geven. maar zelf denk ik dat je werk geheugen te kort schiet, daar het omzetten van films heel veel van je compy vraagt, had zon zelfde probleem gehad met nero liep vast als hij moest renderen en toen had ik ook 512 mb.\r\nnu ik 1024 heb gaat het goed\r\nhopelijk kan je er wat mee succes\r\nmart (Y)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...