BenVerhoof Geplaatst: 26 oktober 2015 Delen Geplaatst: 26 oktober 2015 In een groot aantal gevallen vraag ik, om mij moverende redenen, een bevestiging dat mijn mail inderdaad is afgeleverd! Werkte altijd perfect met Outlook 2007 PRO! Sinds ik van provider verwisseld ben, (van KPN naar UPC Ziggo)krijg ik die niet meer! Wie/wat is verantwoordelijk voor deze service? Link naar reactie
Kasander77 Geplaatst: 26 oktober 2015 Delen Geplaatst: 26 oktober 2015 Dit heeft niets te maken met de provider maar wel met het overgaan van Outlook 2007 naar 2016. Loop dit eens door: https://support.office.com/nl-nl/article/Een-melding-ontvangen-wanneer-een-e-mailbericht-door-anderen-is-ontvangen-of-geopend-f9371f0d-3bfd-4f7e-8306-40c3267b654a?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.