Ga naar inhoud

Is mijn Google zoekgeschiedenis zichtbaar bij gebruik 2 accounts?


Ga naar oplossing Opgelost door lspecial,

Aanbevolen berichten

Het kan altijd in de policies worden aangepast waar deze folder komt. Maar dit is de standaard locatie.
Het kan ook zijn in een domein dat je gegevens op een gedeelde folder (share) worden opgeslagen waar alle user folders worden opgeslagen voor backup doeleinde. Maar dit ligt allemaal totaal aan hoe de IT het heeft ingeregeld.

  • Like 1
  • Thanks 1

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Jep, die staan dan waarschijnlijk op een share of op onedrive.
Maar je User profile (waarin ook je browser history wordt opgeslagen) ligt totaal aan hoe de IT het heeft ingesteld. Standaard is dat lokaal op de PC.

  • Like 2

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

OneDrive for Business is alleen voor jou te zien en voor beheerders. Zij kunnen indien nodig de rechten overrulen. Al zijn hier wetgevingen voor dat ze niet zomaar in privé bestanden mogen kijken.

  • Like 1

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...