Ga naar inhoud

Laat ons je desktop zien!


anoniem

Aanbevolen berichten

[qoute] Ik vraag me trouwens af of de mensen met bureaubladen met geen / één of slechts enkele inconen ofwel 1) totaal niets of zeer weinig omhanden hebben of 2) doodgraag 2-3-4 maal doorklikken om op hun eindelijke bestemming te geraken en dus tijd zat hebben. Een snelkoppeling op het bureaublad zegt het zelf en is bedoeld om snel te zijn en dus om niet met een explorer of startmenu te moeten werken. Ook begrijp ik niet dat de meesten nog steeds met die "grote" pijltjes werken op hun snelkoppelingen die bijna zo groot zijn als het icoontje zelf. Als je dan trouwens toch graag een opgeruimd bureaublad wil hebben kan je vermijden om voor elke veelvuldig gebruikte toepassing een icoontje op je bureaublad te plaatsen door deze icoontjes gewoon in een mapje te plaatsen. Mapje dat je dat gewoon op je bureaublad plaatst. Staat veel opgeruimder en is slechts een klikje meer. Waarschijnlijk doet iedereen het hoe hij of zij het al jaren gewoon is, en daar ben ik het helemaal mee eens. [/quote] nou als je die ene klik voor lief neemt dan kunnen ze net zo goed in de snelstart balk van je startmenu staan... (die gebruik ik het meest) en voor internet tik ik het altijd meteen in in mn google-desktop bar...
Link naar reactie
  • Reacties 347
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    348

ben ik helemaal met je eens, het bureaublad kan je mooi ff voor dingen gebuiken waar je mee bezig bent en daarna netjes opruimen. als je alle snelkoppelingen van je programma's op je bureaublad zet, en je gebruikt een resolutie van 800x600 is het zo vol en kan je niet meer genieten, zover je dat doet, van je mooie wallpapers. ook is het lastig als je al programma's geopend hebt, die zit dan voor je pictogrammen en dan blijf je minimaliseren. groeten
Link naar reactie
Je bent het helemaal niet met mij eens :-? (;)) Ik dump namelijk nooit iets op het bureaublad, er staan wel degelijk icoontjes en snelkoppelingen op de desktop, alleen die gebruik ik gewoon vrijwel nooit, omdat er dus vaak iets voor staat inderdaad (pc gaat niet meer dan eens per paar weken uit / reboot) ;)
Link naar reactie
[quote:e6ed9211d8="evisu"]ik draai geen apple, maar XP pro, maar vind die groene start knop egt vreselijk tis niet een perfect beeld scherm (samsung 17inch syncmaster 750s van een paar jaar, maar hij doet het :) en hij is volgende mij zo klein om dat me resoltie 1024/788 is, maar dat vind ik gewoon prettig :) [/quote:e6ed9211d8] hee evisu, hoe verander jij jouw taakbalk zo goed? dat wil ik ook graag, ik ben dat windows design zat..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...